Blush Mosaic MUA - English Rose - Review

19 martie


Intr-un final apoteotic am reusit sa intru si eu in posesia unor produse MUA. MUA este un brand care comercializeaza produse ieftine, cu preturi de 1-4 lire, insa de calitate (sau cel putin asa se aude prin blogosfera si pe YouTube). Pe mine unele lucruri de la ei m-au dezamagit, iar altele mi-au placut. Si ca sa incep saptamana intr-o nota vesela, o sa va povestesc despre Blush-ul Mosaic English Rose (pret 2.5 lire) care primeste un review pozitiv din partea mea.


In primul rand vreau sa spun ca imi place foarte tare ideea de mozaic, mai ales pentru ca din acelasi produs poti obtine o multitudine de nuante. Daca imi doresc mai mult rosu in obraji, insist asupra partilor caramizii-rosiatice. Pentru o culoare mai discreta, ma indrept spre patratelele roze deschis si tot asa. De cele mai multe ori insa imi place sa amestec toate culorile pe care le iau cu pensula de blush, prin miscari circulare.


Pentru un blush, cantitatea de 8.9 grame mi se pare mai mult decat suficienta, nu cred ca voi reusi sa il termin vreodata. Singurele blush-uri pe care le-am terminat au fost acelea pe care le-am scapat pe jos, iar jumatate din produs s-a dus la gunoi J)

Finishul este unul satinat, de aceea mi-a fost atat de greu sa prind in poza adevarata culoare. Cred ca din pacate nu am reusit. Pot sa va spun insa ca mie imi place foarte mult cum iese, imi da senzatia de sanatate si naturalete.

Exista, evident, si niste parti negative. Produsul este destul de prafos si nu extrem de pigmentat, insa este buildable, deci nu pot sa zic ca ma deranjeaza foarte tare. Ceea ce ma supara este faptul ca nu dureaza foarte mult pe fata, la mijlocul zilei este pe jumatate disparut, iar la sfarsitul zilei, dupa 9-10 ore, cand ajung acasa, e atat de sublim, incat lipseste cu desavarsire.

Una peste alta, imi place acest blush, tinand cont si de pretul deloc ridicat. Il folosesc aproape zilnic, de cand l-am achizitionat, mai ales ca in ultima vreme am facut o pasiune pentru un look fresh si nepretentios, cu ochi rimelati (fara fard), buze rosiatice (dar nu pronuntate) si blush-ul roze.

Va pup!



You Might Also Like

0 comentarii