In cautarea standului Essence...

09 martie

Zilele astea m-am hotarat sa vad si eu ce e cu mult laudatele produse Essence, asa ca m-am dus in Obor, relaxata. Si am inceput sa caut faimosul stand. Si cauta si cauta si cauta. Eu, in mintea mea, vedeam respectivul stand ca unul gen Flomar, mare si dotat :)) Dupa ceva vreme, cand ma hotarasem sa renunt, mi-am aruncat ochii la unul dintre magazinasele cu cosmetice, cu gandul sa ma uit dupa negasita oja de la Revlon pe care o caut de foarte mult timp. Si ce sa vezi? Revlon n-aveau, insa Essence da. Deci gasisem faimosul stand...


Din pacate produsele sunt plasate undeva in spate, asta inseamna ca nu te poti uita linistita la culori si produse, ci trebuie sa i le ceri vanzatoarei sa ti le arate. In afara de asta, cam sufla vantul in respectiva sectiune. Am putut sa vad ca mai erau doar ffff.putine produse, probabil erau chiar inainte de refacerea stocului. Si pentru ca nu venisem cu un scop precis, ci la inspiratie, si pentru ca m-am gandit la intregul proces de cere produsul, primeste produsul, studiaza-l, cere altul etc, am renuntat la ideea de a-mi mai lua ceva de la ei.


Tocmai cand ma pregateam sa plec, am vazut pe un stander la indemana o multime de oje mici-mici Alix Avien - ShinePlus. Si pentru ca totusi am zis ca ar fi pacat sa plec cu mana goala de la aceasta incursiune, am cumparat trei dintre ele. Am ales culori vesele, tocmai bune de vara. Abia astept sa le incerc:




Pretul lor a fost de 5 lei. Gramajul nu l-am gasit mentionat nicaieri, insa cred ca este asemanator cu cel al ojelor de la Sephora. Ca sa va faceti o idee, le-am pus langa o oja mini Colorama si o sticluta de OPI.






O zi frumoasa va doresc!

You Might Also Like

0 comentarii