NOTD: Alix Avien ShinePlus - 220

13 martie

In urma incursiunii in Bucur Obor povestita aici, m-am ales cu trei mini oje de la Alix Avien. Mai jos va voi povesti experienta cu una dintre ele. Pentru ca nu au nume, ci numere, o voi numi 220 :)

220 este o nuanta de rosu foarte frumoasa, vesela si primavaratica. Din punct de vedere al consistentei, imi aduce aminte de oja de la Farmec. Nu este densa deloc, insa se aplica foarte bine. Este nevoie de un singur strat ca unghiile sa arate bine. Pensula de aplicare este micuta, insa nu mi-a facut probleme.


Din pacate, asa cum v-am obisnuit, nu a rezistat mai mult de o zi pe unghiile mele. Sincer nu cred sa fie vina ojei, ci a unghiilor mele si, de aceea, nu sunt foarte deranjata de acest aspect, m-am obisnuit deja.


La pretul de 5 lei mi se pare o oja de calitate buna. Desi e mica cantitativ, mi se pare ok, pentru ca imi da ocazia sa incerc cat mai multe culori. Cu prima ocazie in care care ma voi mai afla in zona o sa cumpar cu sigurante si alte nunate. De asemenea, o sa revin si cu un review asupra celorlalte doua oje ShinePlus pe care le am deja. Sunt curioasa daca calitatea este aceeasi cu cea a 220.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii