Preferatele lunii aprilie

05 mai

Luna aceasta nu ma pot lauda cu foarte multe preferate, dar am zis sa vi le arat oricum.


Evident, porcusorul nu este un produs cosmetic, ci face parte din decor. Vedeti cat de simpatic este? L-am vazut in magazin si nu i-am putut rezista.


In materie de skincare am facut trei noi descoperiri. In primul rand, as vrea sa mentionez Sephora Dark spot minimizing serum. Mi se pare ca functioneaza de minune nu atat cu petele, ci cu cosuletele nou aparute. Daca il aplic seara peste unul, a doua zi este mult mai redus si mai "linistit".
De asemenea, aici va povesteam despre mostrele din dotare. Ei bine, am decis sa incerc Sisely Botanical D-tox. Si mi-a placut. Mult. Dar apoi m-am dus la Sephora si am avut nevoie de ingrijiri medicale cand am vazut ca produsul full size este 160 euro :) Imediat dupa ce o sa ma imbogatesc imi promit sa ma duc si sa il cumpar.
Din categoria "nu trebuie sa iti vinzi un rinichi ca sa il poti cumpara" face parte serumul de la Clinique repariwear focus. Pentru ca mi-a placut, am profitat de o oferta Sephora si l-am cumparat in varianta de 30 de ml.
Am achizitionat crema Kiko Skin glow anul trecut, spre sfarsitul verii. Cat timp a fost cald am folosit-o, apoi am pus-o la pastrare. Luna aceasta am folosit-o pentru a o amesteca cu fondul de ten Clinique Stay matte.


Am avut o perioada in care am folosit doar crema de corp Nivea, cea care se foloseste sub dus. Din cauza unei crize de lene, evident. Luna asta m-am reintors la Sabon Butter cream, varianta vanilie&cocos.


Si spre final un pic de make-up. In aprilie am purtat obsesiv acelasi machiaj. Kiko color shock in nuanta sunset coral intins pe pleoapa mobila si un pic de maro/auriu (luate din paletele Naked) in pliu, tusul Eye booster Physicians formula (negru sau maro, dar mai des negru) si rimelul Benefit They're Real. Iar fondul de ten l-am aplicat cu buffing brush de la Real Techniques.

Va doresc sa aveti un mai frumos si plin de soare!

You Might Also Like

0 comentarii