Review: Tangle Teezer

19 mai

Inainte sa incep review-ul pentru peria Tangle Teezer, am vrut sa va spun cate ceva despre parul meu. Am un fir extrem de subtire si pisicos, care se innoada imediat. Si cand spun innoada, nu exagerez deloc. Iar daca cumva fac "greseala" de a folosi un fixativ, e nevoie de ceva munca pentru a-l descurca.
Am decis sa va spun parerea mea despre aceasta perie atunci cand am dat comanda pentru a doua bucata. Acum un an si jumatate, exact cand era nebunia cu Tangle Teezer si toate blogurile erau pline de review-uri, m-a doborat curiozitatea si am cumparat-o si eu de pe beautybay.com (aici). Si nu m-a impresionat deloc. La primele folosiri mi s-a parut o perie normala, care nu justifica pretul. Evident, odata ce tot dadusem banii pe ea, am inceput sa o folosesc zilnic. Dupa cateva luni am ratacit-o prin casa si am revenit, din nevoie, la vechea perie de par. Si atunci am avut un adevarat soc, pentru ca a fost un chin sa ma pieptan cu ea. In primul rand ca mi-a luat de doua ori mai mult timp sa imi descurc podoaba capilara, iar in al doilea rand m-a durut ingrozitor. Pur si simplu simteam ca parca imi agresez parul pieptanandu-l.


Nu cred ca va dati seama ce fericita am fost cand am mi-am regasit Tangle Teezer-ul, uitat intr-un sertar. Si din acel moment i-am ramas fidela si vesnic recunoscatoare. Un alt moment in care si-a dovedit eficienta a fost atunci cand a venit in vizita nepoata mea. Ea are un par cret si destul de incurcat (cred ca ma mosteneste pe mine), iar sora mea se plangea ca nu poate sa sufere sa fie pieptanata. Cine crezi ca a convins-o? Eu si cu peria mea, evident. Nu s-a plans deloc atunci cand am pieptanat-o, ba chiar a revenit si alta data de buna voie si nesilita de nimeni :D


Tangle Teezer vine in diferite culori, unele dintre ele chiar traznite. Prima varianta cumparata a fost un mov foarte frumos, iar cea de-a doua neagra. Dupa cum va spuneam mai sus, am achizitionat aceasta perie acum un an si jumatate, insa din cauza folosirii zilnice am observat ca perisorii au inceput sa se strambe. Puteti vedea diferenta in poza facuta. Vreau sa subliniez faptul ca nu era o necesitate sa o schimb, cred ca as mai fi putut sa o folosesc cel putin jumatate de an.


Perisorii din plastic care formeaza peria sunt de dimensiuni diferite si subtiri, dar descurca foarte bine parul si fac pieptanatul sa para usor. De asemenea, forma este una foarte buna, fiind usor de prins in mana. La inceput am crezut ca o sa imi fie greu pentru ca nu are maner, dar nu s-a intamplat deloc asa si m-am obisnuit repede cu ea.


Imi place si faptul ca nu se imbacseste ca periile normale care sunt foarte greu de curatat. Pentru ca perisorii sunt destul de scurti, am observat ca intr-adevar se intampla ca praful sa se depuna si pe aceasta perie. De aceea, va recomand sa o lasati mereu cu manerul in sus. De asemenea, ajuta foarte mult si sa o curatati la fiecare folosire si sa o spalati din cand in cand. Imi place sa ii fac o "baie" cam o data pe luna, folosind un sapun antibacterian: pun doua pompite pe perie si apoi o ud, dar nu cu multa apa, ci suficienta incat sa se formeze o usoara spuma. O las asa cam 10-15 minute si apoi o clatesc, trecand si cu degetele printre perisori.


Va recomand din toata inima Tangle Teezer-ul, mai ales daca aveti un par ca al meu. Chiar daca este un pic mai scumpa, totusi isi face treaba mult mai bine, descurcand parul fara sa il rupa.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii