Tag Liebster award

27 mai

Am cam lipsit zilele astea, dar pe cuvant ca am un motiv intemeiat. Trebuie sa va povestesc ce si cum, dar pana atunci, va las cu un tag pe care l-am primit de la Domnisoara Christine, careia ii multumesc pentru mentionare.

1. Ce produs nu iti lipseste din geanta?
Lip balm-ul de la Burt's bees. Momentan il iubesc pe cel cu miere.


2. Numeste 3 lucruri care se afla in acest moment langa tine.
Telefonul, aparatul foto si o punga de la Sephora (asta pentru ca pregatesc o postare si am facut poze :D).

3. Ce baza de machiaj folosesti?
Nu ma dau in vant dupa baza de machiaj, dar in acest moment folosesc Benefit Porefessional. Pentru ca este atat de faimos in lumea de beauty, m-am gandit ca ar fi frumos din partea mea sa ma "sacrific" si sa il incerc.


4. Ce iti displace cel mai mult la tine?
Daca vorbim dpdv fizic, probabil faptul ca nasul meu are o forma mai dubioasa :D

5. Ce fond de ten folosesti / preferi?
In acest moment folosesc doua fonduri de ten: Rimmel Wake me up (review aici) si Clinique stay-matte, dar cel de la Rimmel imi place mai mult.


6. Ce crezi despre genele false?
Sunt ok, folosite cu moderatie.

7. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Da, imi place de mine si au naturel.

8. Crezi ca este necesar un CC Cream?
Cu siguranta nu este necesar.

9. Cum arata ziua perfecta pentru tine?
Pe plaja, langa o mare turcoaz, cu o carte buna in mana si pe mister Très Chic alaturi :D

10. Preferi pantofii cu toc sau fara?
Din punct de vedere estetic, pe cei cu toc, evident. Insa cand vine vorba de zi cu zi, mai ales daca stiu ca am mult de alergat, aleg cu drag o pereche de balerini.

11. Care este culoarea ta preferata in materie de ruj?
Peach-urile/nude-urile pentru zi de zi (cateva swatch-uri aici si aici), insa un ruj rosu mi se pare perfect pentru o seara in oras (Russian Red aici).


Daca va plac intrebarile, va invit si pe voi sa preluati tag-ul pe blogul vostru sau sa raspundeti in comentarii!

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii