Review: Rimel Benefit they're Real

12 mai

Atunci cand cumpar un produs, astept o perioada mai lunga de timp inainte sa fac un review, dupa caz. Mai ales cand ceva nu ma convinge, ii mai dau o sansa, pentru a vedea cum se comporta in diferite situatii. Asa s-a intamplat si cu rimelul Benefit they're Real. 
Auzisem atat de multe lucruri despre el, incat am cedat pur si simplu si l-am pus in cos, chiar daca are un pret extra piperat. Ce promite? Cam totul posibil si imposibil: alungire si volum, curbare si separare.


Sa vorbim un pic despre periuta. Este acoperita de perisori rigizi, scurti si desi pe toata suprafata, inclusiv pe varf. Ei bine, chiar acest varf mi se pare mie ca face diferenta, pentru ca atunci cand periuta este folosita orizontal, scoate in evidenta si cele mai "microscopice" gene, imbracandu-le cu un strat generos de mascara.


Ce nu mi-a placut la primele folosiri a fost formula. Mi s-a parut mult prea lichida si, din acest motiv, genele pareau incarcate si se lipeau unele de altele. Poza de mai jos este facuta pe la inceputuri. De asemenea, tineti cont ca am folosit o scobitoare pentru a separa un pic genele. Mai fac cateodata asta, dar nu mi se pare ok sa trebuiasca sa folosesc aceasta metoda de fiecare data cand ma dau cu rimel. Este foarte contraproductiv.


Totusi, am observat ca odata cu trecerea timpului, si implicit uscarea usoara a rimelului, se aplica mult mult mai bine si imi place mult mai mult. Genele nu se mai lipesc si nu mai par atat de incarcate, de parca m-as fi dat cu tone de produs. Pozele de mai jos sunt facute recent si cred ca se vede diferenta. De asemenea, scobitoarea nu a mai fost implicata in proces :D


Dupa cum vedeti, acest rimel este foarte negru si chiar ajuta la alungire si curbare. Nici la volum nu sta rau, dar parca nu produce vreo schimbare enorma. In ceea ce priveste rezistenta, la sfarsitul zilei (deci cam 10 ore de purtare) se intampla sa vad o umbra discreta sub ochi, dar asta se intampla cu majoritatea produselor, din cauza umiditatii de peste 60%.


Concluzie finala: desi la inceput nu m-a impresionat, acum imi place mult. Periuta este geniala, iar culoarea foarte intesa. Dar in acest moment cred ca pretul este un pic prea mare pentru buzunarul meu. Daca vreti o comparatie cu un alt rimel high-end, imi minte imi vine Lancôme Hypnôse Drama (review aici).

In cazul in care stiti un produs de tip "drugstore" cu efecte aseamanatoare, imi spuneti si mie? :D
Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii