Preferatele lunii mai

30 mai

Daca sunteti alaturi de blogul Très Chic de mai mult de un an de zile, cu siguranta stiti povestea. Nu imi vine sa cred ca a trecut mai mult de un an de zile de la mutarea mea precipitata la Milano. Dar iata ca ma intorc acasa! De aceea a fost mai greu cu postarile si cu concentrarea. Nu imi vine sa cred cate tone de lucruri am strans si cat a trebuit sa ma lupt cu ele ca sa le trimit in RO (am calculat cam 120 kg, in total). Inca nu am terminat si ma uit cu un pic de panica la cele care au ramas si ma inconjoara si sper sa intre in ultima valiza pentru ca daca nu, am dat de bucluc :|

Acestea fiind zise, voi continua cu preferatele lunii mai. O luna agitata din punct de vedere personal si plina de descoperiri din punct de vedere cosmetic.


Pe la inceputul anului am cumparat un ruj Rimmel Kate Moss, intr-o nunata foarte naturala (104), iar in martie am intregit colectia cu Rimmel Apocalips in nuanta Celestial. Amandoua sunt superbe si imi plac tare mult. Nu intru in detalii pentru ca va urma un review ;)


Despre fardul crema Kiko Color Shock (nuanta sunset coral) am scris o intreaga postare (aici). La fel si despre fondul de ten Rimmel Wake me up. Ma uit cu mila la el, pentru ca mai are putin si se termina, dar cu siguranta il voi cumpara din nou. Mi-am dorit Rimmel Stay Blushed inca din momentul in care am vazut o poza de-a Lisei Eldridge. Am reusit sa il cumpar de pe Asos si nu regret deloc. E foarte frumos.


Incet incet am inceput sa apreciez produsele Kiehl's. Imi pare rau ca nu sunt si la noi. In acest moment folosesc o crema de ochi de seara de la ei, Midnight Recovery, si mi se pare foarte ok. De asemenea, cand am fost intr-un weekend trip in Elvetia, mi s-au lipit ochii de Caudalie Eau de Beauté, care este minunata si am inceput sa o folosesc zilnic, inainte de aplicarea machiajului. Din pacate, am uitat sa ii fac poza separat cremei de la Clarins, Multi Active Nuit. Am avut o mostra, mi-a placut, asa ca am cumparat-o full size. Este foarte hidratanta si ma inteleg bine cu ea.


Cum a venit primavara, am inceput sa renunt la marouri si sa port si culori mai vesele, iar paleta Sleek Snapshots mi se pare perfecta.


V-am aratat deja Essie Muchi Muchi aici. De atunci am mai purtat-o de cateva ori pe unghii, chiar si intr-un singur strat. Desi aproape transparenta, face unghiile sa para sanatoase.


Peste tot pe youtube se vorbeste despre produsele de styling de la Nume. Asa ca am profitat de o ocazie si am achizitionat setul Lustrum. Imi place atat de mult, incat l-am folosit cam de trei ori pe saptamana. Buclele obtinute cu acsete ondulatoare sunt foarte frumoase.


Si gata si cu aceasta luna! Data viitoare ne auzim din Bucuresti :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii