Produse consumate

25 aprilie

Si de aceasta data am strans destul de multe ambalaje de la produsele consumate in ultimele luni. Ultima postare de acest fel a fost la sfarsitul lui februarie.


Despre Clinique turnoround overnight si Estee Lauder Advanced Time Zone promit sa va povestesc intr-un articol separat. Oricum, sunt produse bune, care si-au facut treaba.
La una dintre comenzile de pe beautybay.com am primit cadou si un mini produs, o crema pentru fata numita Time. Nu mi-a placut foarte mult deoarece are niste particule iluminatoare mult prea evidente, astfel incat parea ca m-am dat cu sclipici pe fata.


Despre crema de corp de la Ivatherm v-am povestit aici, iar despre crema de maini de la OPI - Avojuice - aici.


Trebuie neaparat sa fac un review separat pentru gelul de dus de la Dove. Imi place la nebunie.
Selsun Blue este un sampon antimatreata. A fost ok, dar ma voi intoarce la Vichy Dercos, care imi place mai mult.


Si iata cum s-a mai dus inca o sticluta de Bioderma Sensibio. Parerea mea o stiti, este un demachiant foarte bun. Mai am doua bucati "in stoc", dar momentan vreau sa consum lotiunea micelara de la Garnier (review aici).


Am avut norocul sa primesc de la o prietena doua masti de fata luate din Hong Kong. Mi-au placut foarte mult, mai ales cea de ochi, asa ca ma gandesc serios sa dau o comanda pe ebay.


Asa cum am promis aici, am inceput sa folosesc mostrele din dotare. De la Kiehl's am incercat crema de corp cu Fig leaf&sage care mi-a placut destul de mult, crema de fata Abyssine cream + care a fost super ok si hidratanta si cremele Powerful wrinkle reducing cream (de zi, de noapte si de ochi). Dintre acestea din urma as cumpara-o doar pe cea de ochi, deoarece cele de fata mi  s-au parut prea grele pentru tenul meu. De asemenea, pe la sfarsitul lunii februarie am cumparat crema de ochi Midnight recovery night pentru ca mi-a placut mostra pe care o primisem la una dintre vizitele in magazin.
Sunt innebunita dupa parfumul Angel, asa ca am fost tare fericita sa primesc o mostra pentru crema de corp. Miroase frumos, hidrateaza decent, dar nu mi se pare ca merita banii.
Crema de ochi de la Shiseido a fost foarte ok, light si hidratanta.


Serul de la Clinique mi s-a parut foarte bun, asa ca ma gandesc sa il cumpar si in full size. De la L'Oreal am incercat una dintre cremele nou aparute, dar nu am reusit sa imi formez o parere clara despre ea. In ceea ce priveste fondurile de ten, am folosit Vichy dermablend mai mult ca un corector, atunci cand am avut nevoie de un produs cu acoperire mare. Clarins Ever Matte are o textura foarte light si mi-a placut destul de mult. Ma bucur ca mai am inca unul sau doua pliculete, astfel incat sa il pot testa mai mult timp.

Acestea au fost produsele consumate in ultimele doua luni. Daca aveti intrebari, va raspund cu placere in comentarii sau pe mail.

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii