Preferatele lunii martie

01 aprilie

Cu fiecare luna care trece sunt mai aproape de intoarcerea acasa :D Intre timp profit de faptul ca am acces la produse care nu exista sau se gasesc cu greu in Romania, si imi golesc buzunarele.
Luna aceasta nu am o multime de preferate noi, dar cele prezentate in februarie sunt inca de actualitate.


Sa incepem cu parfumul. Este a doua oara in doi ani de zile cand vedeti un astfel de produs la preferate. Asta pentru ca sunt genul de persoana care are un signature scent si folosesc acelasi parfum tot timpul. Am descoperit Jungle de la Kenzo  in primii ani din liceu si l-am purtat obsesiv pana in clasa a 12 a. Apoi am avut revelatia Angel de la Thierry Mugler de care sunt indragostita pana in ziua de azi. Totusi, ma chinuia amintirea primei iubiri, mai ales ca a cam disparut din magazine si este foarte dificil de gasit. Pe acesta mi l-a cumparat o prietena din aeroport.


Daca suntem la capitolul vechi iubiri, mentionez si fondul de ten Rimmel Wake me up. Am observat ca atunci cand folosesc Clinique Stay matte, parca fata mea se incarca, asa ca am decis sa il las deoparte o perioada si sa vad daca e o coincindeta sau chiar am o problema cu el. Sper sa nu, deoarece abia l-am inceput :) Cum Bourjois Healthy mix s-a terminat luna trecuta, am revenit la Rimmel. Imi place foarte mult si sunt sigura ca il voi cumpara iar. Am facut un review detaliat aici.


Am cumparat Tangle Teezer acum vreun an jumatate si ma pregatesc sa o inlocuiesc cu una noua. Cred ca o sa revin cu o postare separata ca sa va povestesc despre experienta mea cu aceasta perie speciala.


Dintre toate tusurile incercate, Urban Decay 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner mi s-a parut cel mai bun, asa ca l-am achizionat inca o data. M-am cam dezobisnuit de pensulele de acest fel si nu mai mi se pare asa de usor de aplicat, dar o sa imi revin incet incet. Oricum, acest eyeliner e extraordinar de bun: tine multa vreme si e foarte intens. Review aici

.
Va mai aminti postarea despre tusul Eye booster Physicians Formula, negru? Am fost multumita de el, dar aveam dubii ca o sa il cumpar din nou. Totusi, m-am convins ca este extrem de usor de utilizat si m-am gandit ca mi-ar prinde bine si pe maro. Am luat o decizie corecta, zic eu.


Iubesc crema pentru picioare de la Sabon. Are un miros absolut demential, incat e o placere sa o aplic.


In ceea ce priveste demachierea, deoarece nu mai am acces la dischetele demachiante de la Sensiblu, m-am orientat catre un brand local.


Un alt new entry il reprezinta cleansing balm-ul de la Clinique - take the day off. Citisem despre acest produs la Andreea, iar dupa ce am vazut un filmulet de-al Lisei Eldridge, am decis ca trebuie sa incerc si eu un cleansing balm. Si imi place la nebunie! Atat de mult, incat am cumparat un back-up, stiind ca e greu de gasit in Romania :D


Era sa uit sa va arat si pensulele Real Techniques by Samantha Chapman cumparate de pe iherb. Este vorba de blush si powder brush. Fac toti banii si vi le recomand cu incredere!


Desi am inceput postarea cu gandul ca nu am avut prea multe preferate luna asta, observ ca am descoperit o multime de produse noi sau iubiri mai vechi. Deci declar martie o luna plina de succes :) Voi ati descoperit produse noi in aceasta luna?
Va pup!
PS: NU UITATI DE SPRING GIVEAWAY. VA PUTETI INSCRIE AICI.

You Might Also Like

0 comentarii