Review: Sare de baie Lush "Neroli flower"

28 martie

Stiti deja despre iubirea mea pentru bai lungi si relaxante. De fiecare data cand ajung acasa in Bucuresti anticipez placerea si ma pregatesc de ritual. Ultima data am facut o incursiune in magazinul Lush din Afi, cu scopul precis de a cumpara o sare de baie. Si am ramas uimita de vitrine pentru ca pareau ca desprinse dintr-un Cupcake store. Chiar imi pare rau ca nu am facut o poza ca sa intelegeti despre ce vorbesc. Pur si simplu imi lasa gura apa, atat de reale pareau :)


Dupa indelungi parlamentari cu mine insami, am plecat cu Neroli Flower, mai exact o sare de baie care promitea sa hidrateze pielea. In compozitia sa se regasesc o multime de "bunatati" precum untul de cacao, florile de iarba neagra sau uleiul de portocale si Ylang Ylang. Costul a fost de aprox. 15 lei.


Va spun cu mana pe inima ca mi-a fost mila sa o folosesc la cat de frumos arata. Intr-un final am cedat si bine am facut, pentru ca mi-a placut foarte mult. Dupa ce s-a dizolvat, apa a inceput sa aiba un miros relaxant, floral si o culoare usor galbuie. De asemenea, a capatat o textura mai bogata, un pic uleioasa, dar nu intr-un mod deranjant. Si chiar daca am stat in cada mai mult de doua ore, am iesit cu o piele hidratata si catifelata, incat nu a mai fost nevoie sa ma dau cu crema hidratanta.
Totusi, trebuie tinut cont ca fiind o sare de baie care contine uleiuri, si pielea va ramane usor uleioasa. Nu stiu daca tuturor le place aceasta senzatie la fel de mult cum imi place mie.

Planuiesc sa imi mai cumpar una atunci cand anung intr-un magazin Lush. Nu neaparat pe aceeasi, ci poate alt "sortiment".

Va pup!
PS: NU UITATI DE SPRING GIVEAWAY. VA PUTETI INSCRIE AICI.

You Might Also Like

0 comentarii