!!! SPRING GIVEAWAY !!!

13 martie

Hello ladies! Sper ca sunteti bine si fericite. Pe mine ma cam chinuie o raceala, dar macar este soare si vreme de primavara afara. Si ca sa nu las o zi asa frumoasa sa se iroseasca, m-am gandit ca un giveaway ar fi tocmai potrivit. 


Despre ojele Kiko v-am tot vorbit, asa ca am cumparat cinci special pentru voi!


Si ce ar fi o primavara fara un gloss Sexy Pulp de la Yves Rocher intr-o culoare sexi si un fard maro?


Demachiantul meu preferat din toate timpurile este solutia micelara Bioderma, iar despre Supliform cred ca ati tot citit.


La final, am completat cu o masca Garnier care mie imi place foarte mult si cu o mostra a serumului Lancome  Advanced Genefique.



CONDITII OBLIGATORII:
1. Sa fiti fani ai paginii de Facebook Très Chic.
2. Sa urmariti acest blog prin Google Friends Connect (optati pentru a urmari blogul "in mod public").
3. Sa dati share pe Facebook la aceasta postare (postarea trebuie sa fie publica, iar ca linkul sa fie corect, dupa ce postati, trebuie sa dati click acolo unde apare timpul/ora postului - 3 minutes ago, spre exemplu )
=>Trebuie sa lasati intr-un comentariu adresa cu care ma urmariti prin GFC, numele cu care ati dat like pe Facebook si link-ul de share

OPTIONAL (fiecare punct inseamna o sansa in plus):
1. Sa va abonati prin newsletter la email (follow by email)
2. Sa ma urmariti pe twitter @EstChic
3. Sa ma urmariti pe instagram http://instagram.com/delyutz
=> Trebuie sa lasati intr-un comentariu adresa de mail cu care v-ati abonat/id-ul de twitter sau instagram cu care ma urmariti

Perioada de participare: 13.03.2014 - 04.04.2014
*Pot participa persoanele care au o adresa in Romania, unde pot trimite coletul.  
*De asemenea, as avea rugamintea sa nu va inscrieti aceeasi persoana de pe mai multe conturi. 

Sper sa va placa postarea de azi :D
Va pup!

LATER EDIT: Multumesc tuturor pentru participare! Castigatoarea concursului este Macy Mac. Draga mea, te rog sa imi trimiti un mail cu datele tale, astfel incat sa iti pot trimite coletul.

 
 

You Might Also Like

0 comentarii