NOTD: OPI I Brake For Manicures

05 ianuarie

Iata si prima postare pe acest an, un NOTD :) Am reusit performanta de a-mi face programare la manichiura, asa ca m-am rasfatat un pic. Ca de fiecare data cand sunt pusa sa imi aleg oja, am stat un pic pe ganduri. Evident ca ochii imi erau hipnotizati de nuantele de rosu, dar am decis sa incerc o culoare mai inchisa, de iarna. Asa ca am ales OPI I Brake For Manicures.

OPI

Trebuie sa recunosc ca am fost un pic surprinsa de rezultatul final. In lumina din salon, in sticluta, oja parea mai degraba un maro foarte inchis insa, aplicat pe unghii, s-a dovedit a fi un plum foarte inchis, aproape negru.


Chiar si asa, mi-a placut foarte mult. Din pacate, ca de fiecare data, m-am bucurat de ea doua zile inainte sa se ciobeasca, desi am beneficiat de o manichiura ca la carte, cu top coat, base coat si alte minunatii. Dar asta e, m-am invatat sa ma impac cu unghiile mele care se inmoaie in contact cu apa, facand si cea mai rezistenta oja sa sara dupa al doilea dus.

OPI

Pe viitor m-am decis sa incerc manichiura cu gel shellac. Sunt tare curioasa cat rezista si daca este o solutie pentru mine. Va tin la curent ;)

In rest, sper ca ati avut un sfarsit de an incitant si un inceput linistit. Eu m-am intors in Milano si planuiesc sa fac niste poze pentru preferatele lunii Decembrie. Mai bine mai tarziu decat niciodata :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii