Produse consumate

09 ianuarie

Daca marti v-am povestit despre preferatele lunii, azi m-am gandit sa va arat produsele consumate in ultima vreme.


Sa incepem cu produsele de fata. In primul rand am terminat crema de zi Lancôme Genefique (varianta mica de 15 ml). Mi s-a parut ok, dar am decis sa nu cumpar varianta full size. Sunt o multime de alte creme, poate chiar mai ieftine, care au review-uri bune.

Cremele de la Clarins - Multi-Active Jour si Multi-Active Night - au fost mentionate un pic aici. Masca Terra Madre de la Lush mi-a placut tare mult, asa ca am consumat-o repede, inainte sa apuce sa expire. Puteti citi review-ul complet aici.

Am primit crema de ochi Garnier Essentials cadou la o revista. Din pacate, de cand am venit aici am fost prinsa in cumpararea altor branduri, incat am uitat de ea. Asa ca am decis sa o arunc, intrucat probabil este expirata si nu vreau sa risc. In plus, mi se pare ca in acest moment pielea mea are alte nevoi, iar Garnier este poate pentru un ten mai tanar.


Acetona Secret emotions a fost foarte buna, mai ales ca mirosea a cocos si nu a acetona :D De asemenea, am reusit performanta sa termin una dintre cremele OPI AVOJUICE (crisp apple juice). Micutele astea sunt peste tot prin casa, prin genti, mai mereu ma impiedic de ele, ceea ce este un lucru bun, pentru ca asa imi tin mainile hidratate. Review complet aici.


Deoarece din cand in cand am probleme cu matreata (pe baza de stres, cred eu), folosesc in mod constant sampoanele Vichy Dercos. Gasiti review-ul aici. Din pacate, jumatate de sticla am pierdut-o la dus, deoarece nu am inchis bine capacul si, pana mi-am dat eu seama, se consumase toata. De cand am venit aici, am inceput sa folosesc mai des fixativul. Citind review-urile de pe net, am achizitionat L'Oreal Elnett Satin, varianta super strong.


In final va mai arat crema de corp de la Avon, planet spa indugence body sufflé, care s-a regasit si printre preferatele din aceasta luna. In ultimele doua saptamani am folosit-o pana la ultima picatura. Daca vreti sa cititi mai multe despre ea, puteti intra aici. Intotdeauna uit sa pastrez ambalajele de la deodorant, dar de data asta m-am incapatanat si nu am aruncat stick-ul Dove invisible dry.


Ati incercat vreunul dintre aceste produse? Ce parere aveti?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii