NOTD: Sephora Nude Peach

22 ianuarie

Astazi port pe unghii un nude tare dragut, Expert manicure de la Sephora (Nude Peach).


Atunci cand cei de la Sephora mi-au trimis SMS de ziua mea (pentru ca detin un card Black) invitandu-ma in magazin pentru a alege o oja, m-am bucurat foarte tare. Am ales un nude, deoarece cel pe care il aveam de la Essence (Cookies&Cream) s-a ingrosat ingrozitor si trebuie aruncat. Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie mi se par tare sexy manichiurile facute cu aceasta culoare.


 Desi nuanta este exact pe placul meu, nu prea sunt incantata de textura. Pentru a avea o culoare uniforma si opaca este nevoie de trei straturi, iar asta inseamna mai mult timp petrecut cu mainile in sus, atenta sa nu ating nimic si sa stric frumusete de manichiura. Mai sus puteti vedea o poza cu oja data in doua straturi, iar mai jos cum arata dupa trei straturi.




Din pacate, stiu ca se intampla foarte des ca ojele in culori deschise (indiferent de brand) sa fie mult mai apoase, avand o textura total diferita fara de culorile mai inchis, asa ca inca sunt in cautarea nude-ului perfect.

Cum vi se pare?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii