Review: MAC Russian Red

13 ianuarie

De o vesnicie cred ca ma uitam cu ochi umezi la Russian Red de la MAC, dar nu am reusit sa ma conving sa il iau. Adevarul este ca imi place sa port ruj rosu, dar o fac destul de rar, asa ca pur si simplu nu se justifica cheltuiala. Asta pana cand l-am primit cadou de la o prietena care, probabil, se saturase de tanguielile mele pe aceasta tema :D Nu va puteti imagina cum mi-au sclipit ochii cand l-am vazut. 


Nu stiu daca voi sunteti pasionate de rujuri, dar eu nu ma pot numi o colectionara. Am buzele destul de subtiri, asa ca nu prea ies din tiparele de peach, nude, un pic de roz si ruj rosu din cand in cand. Dar chiar si asa, tot am auzit de mult laudatul Russian Red.


Faimos pentru ca este un rosu superb, clasic, care se zvoneste ca s-ar potrivi oricarui tip de ten (fie ca este vorba de unul cu subton cald, fie unul rece), acest ruj are un ambalaj extrem de elegant, care parca complimenteaza culoarea. Va zic, e o placere sa il privesti.


Si doamnelor, e exact precum se zice. Culoarea e minunata, vibranta, bogata, si atrage privirile imediat. De fiecare data cand ma dau cu el ma simt mai chic, mai feminina. In imaginea de mai jos l-am folosit fara contur, ca sa puteti vedea cum arata la lumina naturala.


Cateodata il port si la serviciu, insa doar tapotat pe buze. In acest fel, culoarea este muuult mai cuminte, dar tot frumoasa. In plus, se poate regla intensitatea dupa dorinta. Mai jos o poza facuta acum cinci minute cu telefonul (deci la lumina artificiala), cu scop descriptiv. Scuzati calitatea, dar efectiv am uitat sa pozez aceasta varianta mai devreme. Sper sa apreciati pupicurile :D


In ceea ce priveste textura, Russian Red este un ruj cremos, cu un finish mat, deci si usuca un pic buzele. De aceea, este indicata folosirea unui lip balm, pentru un plus de hidratare. Despre aplicare va pot spune ca se face cu usurinta atat direct din tub, cat si cu ajutorul unei pensule speciale. Ultimul punct de dezbatut ar fi rezistenta. Impresia mea este ca se transfera cu usurinta (pe pahar, pe obrazul cuiva), dar este totusi rezistent destul de bine pe buze. De altfel, chiar daca culoarea se estompeaza odata cu trecerea timpului, nu dispare intr-un mod urat, ci ajunge ceva de genul pozei de mai sus.

Daca va doriti un rosu frumos si vreti sa va rasfatati un pic, recomand din toata inima MAC Russian Red.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii