Preferatele lunii decembrie

07 ianuarie

Dupa cum este zicala, mai bine mai tarziu decat niciodata. Asa se face ca va scriu despre preferatele lunii tocmai acum. Totusi, am o scuza. De data asta nu este de vina lenea, ci faptul ca am fost in Bucuresti pana duminica si abia luni am avut timp sa fac poze. Decembrie a fost luna descoperirilor, dar si a regasirii unor produse dragi.


Despre NARS One Night Stand Blush Palette (special edition) tocmai ce v-am povestit aici. Nu am decat cuvinte de lauda.


Tot in materie de make-up, am folosit din greu Naked 1 si fardul crema de la Kiko in nuanta sunset coral (review aici).


Pudra Revolution de la Madina a fost o adevarata revelatie. Este super fina si matifiaza. Concealer-ul de la Collection s-a tot regasit in preferate, asa ca este cazul sa revin cu un review.


In perioada in care am fost in tara, m-am gandit ca nu are rost sa incarc bagajul cu toate cremele mele obisnuite. Asa ca am decis sa folosesc mostrele delux size de la Clarins. Daca imi urmariti postarile, stiti ca acest tip de mostre sunt slabiciunea mea. Ei bine, in luna decembrie cei de la Sephora au avut un program special pentru Clarins asa ca, atunci cand am cumparat un set pentru mama mea, mi-au facut cadou un portfard si cateva mostre potrivite pentru mine (adica in functie de varsta si tip de piele). Imi pare rau ca nu am facut poza si portfardului. E ataaaaat de dragut. Dar sa ne intoarcem la cele doua creme care m-au impresionat placut: Multi-Active Nuit si Multi-Active Jour. Pe toata perioada folosirii lor (exact doua saptamani), am avut o piele foarte frumoasa si fina.


Pe micuta asta - Avon Planet spa indulgence body sufflé - am regasit-o in Romania si am folosit-o intens. Puteti vedea review aici. Este o crema de corp foarte buna care mi-a lasat pielea catifelata si mirosind divin.


Observ ca am omis sa ii fac poza separata fondului de ten Bourjois Healthy Mix. Puteti sa cititi parerea mea despre acest produs aici. In continuare, mi se pare un fond de ten foarte bun.

Gata si cu 2013. Sper ca aceasta postare v-a fost de folos! Daca aveti intrebari, nu ezitati sa lasati un comentariu.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii