Keep calm and drink champagne!

31 decembrie

2013 a trecut intr-o clipita si a fost un an de-a dreptul special. Pentru mine a insemnat o schimbare uriasa si o decizie pe care nu regret ca am luat-o. Desi mi-a fost greu sa ma despart de de cei iubiti, am avut ocazia sa cunosc oameni deosebiti si sa experimentez lucruri noi. M-am schimbat putin, dar eu zic ca in bine :)

Presimt ca si 2014 va fi un an special. Si mai sper sa imi depaseasca asteptarile!Va insemna sfarsitul aventurii din Milano si poate inceputul uneia noi aici, in Romania.


Dar atat despre mine. Postarea aceasta este pentru voi. Vreau sa va multumesc pentru ca mi-ati fost alaturi si ati citit ceea ce am scris pe parcursul timpului. Chiar daca nu pare, este mare lucru pentru mine! Va pup si va doresc un an plin de aventuri frumoase, exact cum imi doresc si mie. Si nu in ultimul rand:


LA MULTI ANI!

sursa imagini: pinterest.com

You Might Also Like

0 comentarii