Clinique - set Rethink lashes top to bottom

27 decembrie

Mi-am mai revenit si eu un pic dupa vria sarbatorilor. Sincera sa fiu, este prima data in cinci zile cand deschid calculatorul. Planuiam sa va arat setul de la Clinique inainte de Craciun, dar nu am mai apucat. Totusi, chiar zilele trecute am fost pe la Sephora in AFI si l-am vazut acolo. Deci daca vreti sa va faceti un cadou tardiv, nu ezitati.  Mie imi plac tare mult seturile de la Clinique, deoarece sunt o modalitate decenta dpdv pret pentru a testa cat mai multe produse.


Rethink lashes top to bottom contine cinci rimeluri in varianta travel size. A costat undeva pe la 95-98 de lei, cu reducere de 20%.


Lista rimelurilor incluse in pachet:
- High impact mascara
- High lengths mascara
- Lash power mascara
- Lash doubling mascara
- Bottom lash mascara


Deoarece am decis sa fiu cumpatata o perioada, voi incepe sa le folosesc pe masura ce le consum pe cele deja deschise. De aceea, m-am gandit sa vi le prezint repejor acum, in cazul in care pachetul va face cu ochiul, si sa revin cu review-uri imediat ce imi fac o parere despre ele.

Va doresc sarbatori fericite!

You Might Also Like

0 comentarii