L'artigiano in fiera - mici cumparaturi

08 decembrie

Abia astept sa vina Craciunul si vacanta de iarna. Categoric am nevoie de o pauza. Dar pana atunci, m-am gandit sa ma bucur de oras si de diversele targuri speciale. Pana acum am fost la targurile de la Castello, de la Duomo si la L'artigiano in fiera. Acesta din urma este un targ cu totul deosebit, deoarece participantii vin din toate colturile lumii. Probabil nu am ales cea mai buna zi sa il vizitez, sambata, deoarece era o aglomeratie de nedescris. Totusi, m-am bucurat de un pic de shopping, exact cum imi place mie :) Am vizitat Asia, Africa si Italia. In restul Europei nu am ajuns din cauza multimii de oameni. Scopul principal era acela de a lua cadouri, dar pe langa acestea m-am ales si eu cu cate ceva.

In Asia m-am axat mai mult pe bijuterii, deoarece erau ieftine si frumoase. Am dat pe ele intre 3 si 5 euro. Am achizitionat trei inele si nu ma pot decide care imi place mai mult dintre primul si al doilea. Apoi, am agatat o bratara foarte frumos lucrata care pare argint, desi nu este ;)





Din Nepal m-am ales cu o esarfa. Nici nu va puteti inchipui cate milioane de esarfe frumoase am vazut in aceasta zona. Unele dintre ele erau din casmir si la un pret mai mult decat decent. Ca sa va faceti o idee, intr-un magazin din Milano o esarfa de casmir este 60-70 de euro, iar aici era 15-30 de euro. Dar cum a mea este din matase si am prins-o la discount, am platit fabuloasa suma de 5 euro :D


Din Italia, zona de sud, mi-am luat o pereche de manusi din piele, pentru ca sunt vestiti pentru asa ceva. Aveo o multime de culori, dar m-a atras un caramiziu. In poze pare mai spre rosu decat in realitate.


Pe langa acestea, am primit cadou si o bratara din piele roz, care va arata minunat impreuna cu alte bratari din colectia mea.


Ei, ce parere aveti? :D

Va pup si sper sa aveti parte de o saptamana usoara!

You Might Also Like

0 comentarii