Un pic de shopping nu strica niciodata....

31 martie

Ma asteptam ca duminica asta sa fie una calduroasa si cu soare. Din pacate, mi se pare cam deprimanta. De aceea nici nu am iesit din casa, am ales sa lenevesc pe canapea. Totusi, am facut si cateva poze la ultimele achizitii in materile de imbracaminte. Articolele prezentate de mai jos nu au fost luate toate in acelasi timp, ci in transe diferite.

Va spuneam in acest articol faptul ca se pare ca am o mica fixatie pentru bluzele albe si nu ma mai satur de ele. Ei bine, am adaugat doua piese noi colectiei mele :)

Prima bluza mi se pare superba, finuta si eleganta. Este de la Zara. Partea crosetata o scoate din a anonimat si chiar atrage privirile. Am purtat-o o data pana acum si am primit numai complimente :D



A doua bluza este din acelasi magazin. Astept sa se faca mai cald ca sa o pot purta. Imi place foarte mult spatele cu acei nasturei tare simpatici.


La rochia de mai jos m-a atras imprimeul. Este pur si simplu varatic si striga vacanta-vacanta :)) Daca ne luam dupa poza de pe site, ar trebui sa imi fie scurta dar, deoarece nu am 1.80, imi vine asa doar cand ii pun o curea in talie :)) Lasata simpla nu prea ma incanta, parca nu am nicio forma in ea.


Ieri am fost la H&M si m-am intors cu doua articole taaaare dragute. Tensii din dantela i-am vazut prima oara pe Youtube si am facut ochii mari-mari, gandindu-ma ca trebuie sa ii am. I-am cautat pe la noi dar nu aparusera (deci suntem in urma cam cu o luna-doua fata de America :)), asta pana ieri cand, in sfarsit, i-am zarit. Din pacate sunt intre numere. 36 imbracau superb piciorul, dar mi s-au parut mult prea ficsi. Si cum eu am o manie si e o adevarata drama daca simt ca degetul mare imi atinge marginea pantofilor, am optat pentru 37 care este mai larg, dar chiar comod.



Si cu ce credeti ca vin de minune? Cu perechea de blugi de mai jos. I-am cumparat datorita culorii. Am incercat sa o surprind in poze, dar nu prea mi-a reusit. Este deosebita. Desi sunt cam stramti pentru a fi in totalitate pe placul meu, arata foarte bine daca ii suflec. Perfecti pentru primavara si vara <3



Si acum o sa va arat la ce mai salivez. Nu-i asa ca este superba?


Va pup!

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Nice Post! I appreciate your Post, valuable photography Blogs. This list is really helpful. Thanks for posting. I love your photography. Images look really beautiful.

    RăspundețiȘtergere