NOTD: Golden Rose Jolly Jewels 103

06 martie

V-am promis ca urmatorul NOTD va fi cu oja Golden Rose Jolly Jewels 103, care este un auriu superb cu bucati maricele de sclipici. Din pacate, unghiile mele sunt inca in recuperare, de aceea sunt foarte mici. Mi se exfoliaza constant, asa ca trebuie sa le tai la vreo 3 zile. Deci n-au nicio sansa sa revina la o lungime decenta prea curand. Deci va rog sa ignorati acest aspect :)

Ma declar fan al nuantei 103. Chiar si intr-un singur strat arata foarte bine, asta daca vreti o manichiura mai discreta. Cred ca aplicata pe o baza nude va arata genial.


In doua straturi devine superba. Imi place cel mai mult dintre toate ojele JJ (si am vreo 5 cred, le-am pierdut numarul).  Particulele sclipicioase sunt fix de dimensiunea potrivita, iar culoarea este un un rose gold, nu acel galben strident.


Jolly Jewels



Sincer, nu cred am reusit sa surprind cu adevarat frumusetea acestei oje insa va garantez ca este deosebita si merita toti banii (14 lei).

Va pup!

Nu uitati sa va inscrieri la giveawayul aniversar, cu premii de la Sabon. AICI.

You Might Also Like

0 comentarii