Liebster award tag

20 martie

Ioana a fost tare draguta si mi-a acordat The Liebster Award. In prima parte trebuie sa va spun 11 lucruri despre mine, iar in cea de-a doua parte voi raspunde intrebarilor formulate de Ioana.


Despre mine:
1. Imi place foarte mult sa citesc.
2. Nu imi place sa intarzii undeva si nu imi plac nici persoanele care intarzie.
3. Sunt o persoana foarte calma si ma enervez destul de greu.
4. Sunt in zodia Balantei si se vede.
5. Atata vreme cat am argumente asemanatoare, nu pot lua o decizie. Sa zicem ca sunt in cabina de proba cu doua bluze, imi plac ambele. Sunt capabila sa stau o ora si sa intorc pe toate fetele argumentele pro si contra. 6. De regula plec cu amandoua :)
7. Cand eram mica imi placea foarte mult sa cos, sa croiesc si sa desenez. Imi pare rau ca nu mi-am dezvoltat aceste pasiuni.
8. Imi place foarte mult sa dansez, ma relaxeaza.
9. Fac pasiune pentru un anumit tip de mancare si sunt capabila sa mananc acelasi lucru in fiecare zi, timp de sase luni. Apoi pur si simplu ma satur si nu mai pot sa pun gura pe respectivul produs.
10. Atunci cand ma uit la un film imi dau seama foarte repede cine e criminalul sau cum se va termina. Foarte rar ma insel. Uneori ghicesc si ce replici urmeaza :)
11. Cand eram mica am cantat intr-un grup vocal. Si acum cant cu placere cand sunt in masina. Uneori ma gandesc cam ce cred ceilalti participanti din trafic, probabil li se pare ca vorbesc singura :D

Intrebarile primite:
1. Dacă ar fi să o iei de la capăt, ce ai face diferit?
Nu cred ca as face ceva diferit. Poate as avea mai multa incredere in mine.
2. Care consideri că e cea mai mare realizare personală?
Cele care tin de scoala si de cariera.
3. Care ar fi primele 5 lucruri pe care le-ai trece pe bucket list?
- Saritura cu parasuta
- Sa calatoresc peste tot prin lume
- Sa invat sa inot
- Sa mangai un delfin
- Sa imi cumpar o casa pe malul marii (sau al unui ocean).
4. Care e quote-ul după care te ghidezi zi de zi?
Nu am asa ceva.
5.Care e vârsta ta interioară?
Oscileaza :)) cand 25, cand 30
6. 3 produse de îngrijire fără de care nu vrei să-ţi continui existenţa.
Crema de fata, cea de ochi si cea de corp. Am o intreaga colectie :D
7. Care e motivul pentru care ai hotărât să începi un blog?
Pasiunea pentru produsele de beauty si dorinta de a impartasi experientele mele.
8. Cât timp dedici blogului pe săptămână?
Fac cam doua – trei postari pe saptamana (30 min, o ora/postare), iar sambata este zi de photo shooting (cam doua ore sau chiar mai mult, in functie de lumina si produsele pe care trebuie sa le pozez)
9. Cel mai tare magazin local cu haine pe care l-ai descoperit. Cu adresă, cu tot :)
Este unul in pasajul Obor. Sunt o multime de prostii dar, din cand in cand, gasesc si cate o comoara.
10. Cel mai bun sfat de beauty pe care l-ai primit şi de la cine. 
V-o recomand pe Lisa Eldridge, de la ea „am primit” cele mai bune sfaturi. Cea mai mare revelatie am avut-o cu privire la make-up, faptul ca „no make-up make-up” este unul dintre cele mai flatante machiaje. Iar cu ajutorul Lisei mi-am perfectionat tehnica.
11. Cea mai faină destinaţie de vacanţă, presupunând că banii nu au secrete faţă de tine :)
Maldive :D

Va invit sa il preluati.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii