Review: Fond de ten Rimmel Wake Me Up

12 martie

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu am un ten deaparte de a fi perfect. Recunosc, nu am probleme majore precum acneea, dar sufar de pori dilatati, semne din tineretea tumultoasa cand nu stiam cum se trateaza un cos asa ca sfarseam prin a-l killari in cel mai brutal mod, pistrui si pete. De aceea, cand aleg un fond de ten, merg pe varianta de acoperire light (mai ales vara, cand am prins si un pic de bronz) sau medie. Nu pot suferi produsele cu acoperire mare si foarte mare, deoarece mi se pare ca arata cakey si nenatural, cel putin pe fata mea.

Printre preferatele mele se numara Bourjois Healthy Mix si Revlon Colorstay. Totusi, atunci cand au aparut vestile despre noul fond de ten de la Rimmel - Wake me up, nu am putut sa inving curiozitatea, asa ca l-am cumparat. M-a ajutat si o promotie de la DM, asa ca l-am luat cu putin peste 23 de lei.

fond de ten

Acest fond de ten este disponibil in sase nuante, iar eu am ales soft beige 200.

review

Primul lucru care mi-a atras atentia a fost faptul ca are SPF 15. Daca sunteti ca mine si aveti o crema de fata fara SPF, scapati de o grija in plus folosind fondul de ten. Al doilea lucru care mi-a sarit in ochi a fost ambalajul. Nu ma omor dupa capacul portocaliu turbat, dar imi place faptul ca recipientul este din sticla adevarata si are pompita, lucru foarte important in opinia mea. Spre exemplu, la Colorstay ma enerveaza la culme faptul ca trebuie sa il rastorn de fiecare daca cand il folosesc. Deci minunata pompita dozeaza foarte bine produsul. Eu am nevoie cam de una-doua pompite pentru o aplicare light si trei daca vreau extra coverage.


Desi se prezinta ca un fond de ten lichid, consistenta mi se pare mai degraba cremoasa si se aplica cu usurinta. Eu prefer sa folosesc mainile, dar tocmai ce mi-am comandat si pensulele Real Techniques si cu siguranta o voi pune la treaba pe cea de fond de ten. Sunt curioasa cat de diferita este de pensula Sigma care nu ma prea incanta.


Acoperirea este mica spre medie, in functie de aplicare - un singur strat sau doua.


swatch

Fondul de ten Wake me up contine si niste particule iuliminatoare. Producatorul sustine ca rolul acestui produs este de a improspata pielea, conferindu-i un aspect sanatos si estompand semnele de imbatranire prematura a pielii. De aici si numele :) Aceste particule sunt foarte discrete astfel incat nu se vad in momentul aplicarii. Rolul lor este, intr-adevar, de a lumina fata si a-i da un aspect fresh, efecte care se vad imediat dupa aplicare. Nu stiu ce sa zic despre semnele de imbatranire, dar imi place pentru ca tenul devine glowy.

Un alt plus este ca rezista bine pe fata, desi n-as putea spune acelasi lucru si despre rezistenta la transfer. Daca vorbesc la telefon o perioada mai lunga de timp, este nevoie sa il curat, deoarece se vad urme de fond de ten.
Ce as mai mentiona este si mirosul. Are un miros discret, care mie imi place, dar care poate deranja persoanele cu sensibilitate.

Ca o mica concluzie: imi place si l-as recumpara. Momentan a devenit fondul de ten pe care il folosesc zilnic.

Daca aveti intrebari, le astept cu drag.

Va pup!

Nu uitati sa va inscrieri la giveawayul aniversar, cu premii de la Sabon. AICI.

You Might Also Like

0 comentarii