Review: Boots - Set Garden Collection - Lavanda

08 martie

Cand simt mirosul de lavanda ma gandesc la o seara frumoasa de mai, calda si inmiresmata, tocmai buna pentru o plimbare relaxanta. Si imi minte imi vine un covor nesfarsit de mov. Desi n-am vazut niciodata un lan de lavanda, tare mi-as dori sa am ocazia asta candva.


In urma unui concurs al celor de la Boots Romania, am castigat un set Garden Collection Treat cu Lavanda. Va puteti da seama ca am sarit in sus de bucurie cand am vazut asta. Si cum in ultima luna am folosit intens toate produsele primite, m-am gandit sa va povestesc si voua despre ele. Deoarece este primul meu review colectiv, voi avea rugamintea sa fiti indulgente cu mine :D


Setul contine sase produse, iar pretul este de 139.9 Lei. Am vazut ca pana pe 27 martie, in farmaciile Sensiblu este oferta 50% reducere la al doilea produs Boots achizitionat. Deci daca va doriti mai multe produse de la acest brand, acum ar fi momentul sa le luati.

Cred ca banuiti ca primul si primul produs testat a fost Lavender Body Cream. Deja stiti despre pasiunea mea legendara pentru cremele de corp, asa ca n-ar trebui sa va mire :D


Lavender Body Cream vine ambalat intr-un tub de 250 ml. Mirosul este placut, fresh si destul de discret, iar consistenta este una cremoasa. Hidratarea este medie spre mare. Zic asta avand in minte o comparatie cu un unt de corp. Intra repede in piele si nu lasa nicio pelicula grasa, asa cum se intampla la alte produse. Singurul minus pe care i-l gasesc (ca de altfel la mai toate produsele din acest set) este capacul, fiind din acela care se insurubeaza. Ar fi fost minunat daca ar fi fost cu clapeta.


Urmatorul supus incercarilor a fost gelul de dus Lavender Bath Gel. Imi place ambalajul pentru ca este foarte elegant si arata foarte bine pe polita de la baie. Ca sa nu mai vorbim de culoare :)


Are acelasi miros fresh care ma trezeste si improspateaza instantaneu. Totusi, mirosul nu este de durata, ca la mai toate gelurile de dus pe care le detin. Dupa ce ma sterg cu prosopul abia il mai simt, dar pentru mine asta nu este o problema, mai ales ca dupa ma dau cu lotiunea prezentata mai sus. Imi place pentru ca nu lasa pielea uscata dupa folosire. Si aici as schimba sistemul de inchidere. Cantitatea este mai mult decat generoasa - 300 ml.

Deoarece in ultima vreme nu ma mai satur nici de cremele de maini, m-am bucurat sa gasesc in acest pachet si Lavender Hand Lotion (75 ml). Am folosit-o intens in ultima luna, astfel incat s-a regasit si printre preferatele lunii februarie.


Hidrateaza bine si nu lasa deloc acea pelicula care pe mine ma deranjeaza. Stiu ca scopul ei este sa protejeze si sa functioneze ca o bariera, dar eu nu ma impac cu acea senzatie si pace. De aceea imi place aceasta crema de la Boots.

Sarea de baie Lavender Bath Crystals mi-a ajuns pentru doua folosiri. Asa cum v-am mai spus si alte dati,  mi se pare ca principalul beneficiu al produselor de acest fel e mai mult faptul ca aduc o relaxare psihica prin simpla senzatie ca am grija de mine si fac ceva ca sa ma rasfat, decat al unor efecte propriu-zise. Pot zice ca miroase frumos, subtil.


Lavender Hand Wash (75 ml) este un sapun lichid cu acelasi miros placut, dar parca mai concentrat decat la gelul de dus. Nu as putea sa spun multe lucruri despre el, neavand o pasiune pentru acest tip de produs. Cel mai important mi se pare faptul ca nu usuca mainile.


Ultimul produs l-am pus doar pentru poza. Asta pentru ca nu m-a lasat inima sa il incerc, pe cuvant. Este vorba de un sapunel taaare dragut, Lavender Guest Soap. Este mov si micut si asta ar trebui sa spuna tot. L-am adaugat la colectia mea si m-am gandit ca imi va fi foarte util cand voi pleca in vacanta, fiind travel size. Si, evident, miroase frumos.


Sper ca v-a placut acest review de grup. Sincer, m-am simtit tare rasfatata cand am primit acest neasteptat cadou si mi-a facut placere sa va povestesc despre el. Datorita ambalajului foarte frumos, cred ca setul Garden Collection este foarte potrivit si pentru a fi daruit.



 Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii