Rutina mea de ingrijire a tenului si a gatului

25 ianuarie

M-am gandit ca a venit timpul sa fac si o postare de acest gen. Adica, sa va arat cam ce produse de ingrijire a fetei si a gatului folosesc eu zilnic. Pot spune ca este vorba deja de o rutina, deoarece foarte putine produse sunt "noi", restul fiind cunostinte vechi, cu care ma impac foarte bine.

Dimineata, dupa obisnuitul ritual cu pasta de dinti, spalatul pe fata si alte lucruri aseamanatoare, ma apuc de treaba.
1. In primul rand, aplic crema de ochi. In acest moment folosesc Estée Lauder - Time Zone. O am in varianta deluxe sample si mi se pare ok.
2. Pasul doi consta in folosirea serului Protect&Perfect de la No7. Imi place tare mult, sa ca m-am decis sa il recumpar, deoarece mai am foarte putin din el.
3. Dupa ce astept un pic ca serul sa intre in piele, aplic crema de fata Dior Hydra Life. E foarte light si miroase divin.


Seara, lucrurile se complica putin. Dupa ce ma demachiez si fac dus, o iau de la capat :)
1. De aceasta data folosesc o alta crema de ochi, mai hidratanta. Este vorba de Estée Lauder Advanced Night Repair Eye.
2. Apoi aplic acelasi ser Protect&Perfect No7 ca si dimineata.
3. In timp ce astept ca produsele sa intre in piele, imi hidratez buzele cu un balsam de la Balea (buzele mele sunt foarte uscate si chinuite)
4. Ultimul pas e desavarsit de crema Olay total effects 7 in one.


De doua saptamani am inceput si un mic "experiment". O seara pe saptamana renunt la ser si la crema de noapte si le inlocuiesc cu Rose Hip oil de la Now Solutions. Uleiul de trandafir rosa mosqueta este foarte bun pentru ca stimuleaza procesul natural de regenerare a pielii. In plus, se absoarbe foarte repede in piele si nu lasa deloc acea pelicula grasa, cum fac alte uleiuri.


Despre zona gatului stiu ca este foarte sensibila si, de regula, primele semne ale imbatranirii isi fac aparitia aici. Pana acum jumatate de an foloseam doar crema de corp. Totusi, de cateva luni, am inceput sa ma dau cu serul de la Now Solutions - Hyaluronic Acid Firming Serum. Desi l-am achizitionat initial pentru fata, nu m-am impacat cu el, asa ca i-am gasit alt job :) De o saptamana am inclus in rutina si crema antirid de la Gerocossen - Activa Hydra Ferm.


Saptamanal (sau cel putin asta e in plan, deoarece nu imi reuseste mereu), folosesc masti de fata. Preferata mea este No7 Heavenly Hydration. Nou aparuta in schema este si masca Oatmeal'n Honey de la Queen Helene. Prima este pentru hidratare intensa, iar cea de-a doua pentru exfoliere.


Cam asta este rutina mea de ingridire a tenului si a gatului. Cu siguranta os a revin si cu o postare despre ingrijirea corpului.

Daca aveti intrebari, va raspund cu placere.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii