Review: creion Kohl Oriflame (nude)

18 ianuarie

Cand am prezentat creionul de la Oriflame in cadrul preferatelor lunii, am primit cateva intrebari cu privire la el, asa ca m-am gandit sa vi-l prezint intr-o postare. Am fost in cautarea unui dermatograf "nude" foarte mult timp, deoarece mi se pare ca cel alb este mult prea puternic pentru mine si pare nenatural atunci cand e aplicat pe mucoasa ochiului. Pur intamplator, am dat peste creionul Kohl nude de la Oriflame in catalogul unei colege de serviciu. A avut un pret destul de micut (10 lei), asa ca m-am hotarat sa il incerc.



Culoarea este una placuta si nu iese deloc in evidenta, asa cum face albul. Textura este cremoasa, asa ca se aplica cu usurinta, fara sa deranjeze sau sa irite ochiul.

Creion Oriflame

creion ochi nude

Desi nu este necesar, un astfel de artificiu ajuta, deoarece da senzatia de "mai mare" si de deschis, scotand ochii in evidenta. Totodata, nefiind o culoare agresiva (asa cum mi se pare mie albul),  schimbarea este discreta si de efect.

Creion ochi nude

Daca aveti intrebari, va raspund cu placere :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii