Review: Paleta Heaven and Earth - MUA

31 ianuarie

Am paleta Heaven and Earth de la MUA de aproape un an. Nu stiu de ce, dar cateva luni nici macar nu am bagat-o in seamna si am uitat-o  prin sertare, asta pana cand am ajuns sa o folosesc prima data. De atunci, sta in cosuletul meu cu farduri, alaturi de NAKED. Marourile si tonurile neutre sunt cele mai folosite de mine in machiajele de zi cu zi.


La un pret exceptional de 4 lire, primesti 12 culori foarte frumoase.


Calitatea este foarte buna, deoarece fardurile sunt pigmentate si cremoase. Un mare plus este faptul ca nu sunt prafoase, asa cum se intampla de regula cu produsele mai ieftine. In plus, se amesteca ("blenduiesc") cu usurinta. Ca in oricare paleta, evident, unele culori sunt mai puternice si arata mai bine decat celelalte.
Daca sunteti fanele fardurilor mate, din pacate Heaven and Earth nu contine asa ceva. Toate culorile sunt sidefate sau satinate.
Mai jos veti vedea fiecare culoare, aplicata fara primer si pozata la lumina naturala. Va rog sa ignorati vena care pulseaza (la propriu) :) Primul set de poze nu a iesit foarte bine, asa ca eram deja la a x-a tura de frecat si reaplicat farduri.





Daca considerati ca Naked este peste bugetul vostru, va recomand sa cumparati aceasta paleta de la  MUA. Este o alternativa mai ieftina, desi nu se ridica la aceeasi calitate. Va pot spune ca eu le am pe amandoua si le combin fara nicio problema. Nu stiu cat de bine se vad detaliile, dar machiajul de aici a fost facut cu Heaven and Earth.

Daca aveti intrebari, va raspund cu placere!

Va pup.

Pentru marirea pozelor este suficient sa dati click pe ele. Pozele nu sunt editate.


You Might Also Like

0 comentarii