Review Estée Lauder Perfectly Clean

09 ianuarie

Am dat tarcoale calculatorului pana sa ma pun pe treaba si sa incep sa scriu. El imi arunca priviri galese, eu cu ochii in pamant. Dar na, cum postarile nu se scriu singure, iata-ma-s :D
Azi vreau sa va povestesc despre Estée Lauder Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser, adica un fel de crema demachianta. Pe micutul asta l-am primit la o oferta de la Sephora si e o mostra deluxe (30 ml). 


Si cum v-am mai povestit eu de prostul meu obicei de a cumpara ceva si a-l uita prin sertare cu lunile, fara macar sa il incerc, a fost nevoie de un concediu ca sa il folosesc. M-am gandit ca e tocmai potrivit, fiind in cantitate mica si nu atarna greu la bagaj. 

Ambalajul este sub forma de tub, fiind copia fidela a produsului full-size. Mi se pare destul de "peste mana" sa ii dai capacelul jos de fiecare data si apoi sa il pui la loc, dar probabil ca din cauza consistentei cremoase, nu ar fi functionat intr-un recipient cu pompita.


Va spuneam ca l-am folosit intr-o seara frumoasa in concediu. Ei bine, am ramas uimita pur si simplu. Este demachiantul care curata cel mai bine din toate cele pe care le-am tot incercat pe parcursul vietii mele. Stiu, stiu, suna bombastic, dar cu o cantitate extrem de mica am eliminat absolut tot de pe fata. La ochi eu am cele mai multe probleme. Oricat as freca si insista, tot imi ramane un pic de rimel pe linia inferioara a ochiului. Ei bine, cu Estée Lauder Perfectly Clean nu se mai intampla asa.




Sa va povestesc cum il aplic. Demachiantul este sub forma de crema asa ca iau o bobita si incep sa imi masez fata, insistand in zona ochilor,apoi clatesc si puff, machiajul dispare :) 


L-as numi cel mai bun demachiant de pe Pamant daca nu ar avea si cateva mici defecte. In primul rand, daca faci miscarea gresita de a deschide ochii in timpul demachierii e de rau. Daca intra in ochi ustura mama-mama. In al doilea rand mi se pare ca lasa pielea usor uscata, mai ales in comparati cu Bioderma Sensibio (dar curata mult mult mai bine). In al treilea rand nu are un pret deloc prietenos, undeva la 125-135 lei. Totusi, daca ar fi  mai ieftin l-as cumpara fara sa clipesc pentru ca doamnelor, va spun, curata extraordinar de bine in doi timp si trei miscari.

Cam asta a fost. Daca l-ati incercat mi-ar placea sa imi spuneti daca voua va place.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii