Cadouri speciale de la Boots

22 ianuarie

Stiti ca am o mica slabiciune pentru cremele de corp. De la ultima postare, am mai adaugat cateva piese la colectie :D Astept sa se stranga mai multe si o sa fac un update.
Cand am aflat ca cei de la Boots pregatesc niste seturi foarte frumoase si mai multe oferte, cu ocazia zilei Indragostitilor si a zilelor 1/8 martie, mi-a cam tresarit un pic inima si nu de emotie, ci de pofta. 

Uitati-va un pic la ambalajul setului GARDEN COLLECTION TREAT TRANDAFIRI (139,9 lei).


Nu m-as supara DACA AS PRIMI (capsul este pentru cine vrea sa vada :D) setul ROYAL JELLY INDULGENCE (149,9 lei). De multa vreme imi doresc o crema de corp din aceasta gama deoarece am auzit ca are un miros minunat. Ma gandesc ca extractul de miere naturala hidrateza foarte bine pielea, lasand-o catifelata.


 GARDEN COLLECTION TREAT SET LAVANDA (139,9 Lei) este pentru cei care sunt innebuniti dupa mirosul de lavanda. La fel ca si setul de trandafiri, mi se pare un cadou foarte potrivit.



Daca totusi vreti sa va limitati doar la creme de corp si nu la un set intreg, din gama Extracts puteti alege EXTRACTS UNT DE SHEA (49,90 lei). Untul de shea este un foarte bun hidratant, va spun din propria experienta. L-am folosit inclusiv in stare raw intr-o perioada in care avem pielea foarte uscata. Pur si simplu nu poate da gres.  Exfoliantul EXTRACTS MIGDALE este la un pret mai mult decat prietenos (29,9 lei) si contine ulei de migdale organic, unt de shea, miere, samburi de caisa si coaja de nuca pisata.


Va face ceva cu ochiul?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii