NOTD: Golden Rose Jolly Jewels 106

13 ianuarie

Am poftit la ojele Golden Rose din gama Jolly Jewels inca de cand au inceput sa apara prin blogosfera. Din pacate, nu se prea gasesc prin oras si am inteles ca singurul loc in care ar mai exista la acest moment este in Cora Militari. Deci, daca aveti drum pe acolo, va sfatuiesc sa treceti si pe la standul Golden Rose. Eu am avut noroc cu cineva foarte dragut (multumesc Oana) care m-a ajutat sa imi achizitionez doua nuante.

106 este o oja foarte frumoasa, cu sclipici din plin. Stiti ca de regula ojele de acest fel au foarte putin sclipici si la prima aplicare abia se vad? Ei bine, aceasta iese din tipare, fiind extrem de densa. Mai jos puteti vedea cum arata intr-un singur strat.


Destul de impresionant, nu? Primul meu gand a fost cum o sa se usuce, fiind foarte groasa, din cauza cantitatii foarte mari de sclipici. Dar nu am avut absolut nicio problema, ba mi se pare ca s-a uscat destul de repede.


Daca v-a impresionat cum arata intr-un strat, mai jos o puteti vedea in doua straturi. Arata exact ca in sticluta. Si de aceasta data pot spune ca s-a uscat rapid, fara nicio problema.


Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie mi se pare ca arata absolut minunat :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii