V for Vintage - colectia mea

22 august

Nu pot spune ca sunt o super pasionata a pieselor vintage, dar daca imi cade vreuna in mana, ma bucur foarte tare. Si imi pare tare rau ca la noi nu exista acele targuri gen backyard, unde sa gasesti piese frumoase pe bani putini, asa cum se gasesc in afara.

Intreaga colectie am mostenit-o: o parte de la mama si o parte de la matusa mea (care la randul ei le are de la soacra, o persoana deosebita - o doamna, care din pacate nu se mai afla printre noi). Chiar daca nu le port pe toate, imi face deosebita placere sa le am. Si sincer, as cumpara mai multe, dar nu stiu unde sa le gasesc. De fiecare data cand am intrat in SH-uri sau alte locuri renumite pentru piesele vintage, n-am gasit absolut nimic interesant sau daca da, la preturi exorbitante.

Mai jos o sa va arat colectia mea si o sa va spun cateva cuvinte despre fiecare in parte:

Cutii de bijuterii - de la soacra matusii (stiu ca suna de genul fratele surorii prietenului matusii dar   asta e. Tin neaparat sa spun de unde le am :)). Imi place ca aceste cutii sunt foarte bine lucrate, dupa cum o sa vedeti mai jos.


Una dintre ele este de provenienta chinezeasca, banuiesc eu. Si nu, nu este vorba de o "chinezarie", ci de o caseta foarte frumoasa si feminina.


Si detalii:


Cea rosie banuiesc ca este din lemn de cires. Lucratura este extraordinara, iar detaliile sunt uimitoare.


Aici se vede mai clar:


Tot un recipient unde imi tin bijuteriile este si cutia de metal de mai jos. Are aceeasi provenienta si la fel, filigranul arata extraordinar.


Este o placere sa te uiti la ea. O folosesc pentru depozitarea cerceilor.


Mai departe o sa trec la bijuterii. Inelele le am tot de la matusa mea, ambele foarte vechi. Cel de argint este preferatul meu si l-am primit la majorat. Cel din aur l-am primit mai tarziu si imi place si el foarte tare.


Si aici, atentia la detalii face din niste simple inele niste piese deosebite. Parca in zilele noastre nu se mai fac bijuterii asa, sau ma rog, nu pentru mass market.


Cerceii de mai jos ii am de la mama si sunt din argint. Imi plac foarte mult, dar din pacate nu ii prea port.


Sunt foarte grei. Am inteles ca ar fi din India.


Bratarile tot de la mama le am. Cea cu elefanti este de sidef, iar cea simpla cred ca este din os. Pe acestea le port destul de des.


Am redescoperit recent margelele mov. Mama imi spune ca le-a cumparat cand avea 20 de ani de la Fondul plastic din Bucur Obor. Sunt super simpatice.


Se vede ca timpul si-a lasat amprenta asupra lor, dar parca nu le ia din farmec. Am uitat sa va spun ca sunt din lemn pictat.


Alte doua coliere de la mama. Pe acesta din pietre l-am purtat "la greu" in liceu. Imi placea la nebunie. Si acum imi place, dar nu stiu de ce, nu l-am mai folosit.


Pietrele sunt adevarate, de aceea este foarte greu. Poate fi folosit cu succes drept arma alba :)


Si uite ca se purta un fel de animal print si pe vremea bunicilor nostri.


Margelele sunt facute din plastic si puse pe ata. Mi se pare un colier de efect.


Tot de la matusa\soacra ei, am primit piesa de mai jos. Este foarte autohtona si frumos lucrata. Din pacate n-am prea avut ocazia sa o port, deoarece stilul meu de imbracaminte nu prea este in aceasta zona. Oricum, promit solemn sa o folosesc in viitorul apropiat, deoarece o merita.


Pare facut manual. Imi dau seama cat s-a chinuit cineva sa puna toate acele margelute pe model.


Ultimele prezentate sunt doua genti tot de la soacra matusii mele. Sunt SU-PER-BE. Nu le folosesc foarte des, parca mi-e mila de ele. Prima este din piele de sarpe si are o culoare maro extraordinara.


Este extrem de sic.


Iar cea de-a doua este de-a dreptul simpatica, dintr-o serie de petice colorate de piele.


Ce mi se pare foarte tare este ca in interior exista si un portofel, facut astfel incat sa se potriveasca perfect intr-un buzunarel.


Mai multe detalii:


Pe langa cele de mai sus mai am o mica cutie de bijuterii, o vaza superba din lemn si alte cateva chichite, pe care insa nu am apucat sa le pozez. De aceasta data m-am axat pe partea de "fashion".

Sunt constienta ca am folosit de nenumarate ori cuvinte precum "frumos", "deosebit", "superb" si "extraordinar", dar efectiv asa mi se par lucrurile prezentate. Sunt altceva si imi incanta ochiul de fiecare data cand le studios. Recunosc ca imi place si sa le pipai :D. Tocmai de aceea am pus atat de multe poze, ca sa vedeti de ce sunt asa de incantata. De asemenea, as mai vrea sa le multumesc femeilor din viata mea care mi-au dat aceste bijuterii.

Voua va plac lucrurile vintage?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii