Rimel Urban Decay supercurl curling mascara - review

06 august

Buna seara :) Incerc sa pacalesc lenea care m-a doborat miseleste in ultimul timp. Cum ma pun un pic pe treaba, cum apare si ea si-mi da tarcoale: parca e prea cald, sunt prea obosita, e cam tarziu. Orice, numai sa nu fac ceea ce trebuie facut.
In fine, azi i-am dat doua palme ipotetice si am trecut la treaba!
As vrea sa va vorbesc despre Rimelul supercurl curling mascara de la Urban Decay. Eu il am in varianta travel size, primit in cadrul paletei Book of Shadows IV.


Desi este micut, il folosesc de ceva vreme fara sa observ ca s-a uscat sau ca s-a terminat. De regula, il alternez cu Hypnôse Drama de la Lancôme.


Asa cum il recomanda numele, scopul suprem ar fi acela de curbare a genelor. Personal nu caut neaparat acest lucru la un rimel, nu mi se pare ca genele curbate sunt un must, poate si pentru ca ale mele au o curbura normala, nu sunt atat de drepte incat sa ma deranjeze.


Imi place ca dimensiunea nu a afectat periuta. Acesta este suficient de lunga incat sa nu am probleme la aplicare. Forma este cea care isi aduce aportul la curbarea genelor. De asemenea, perisorii sunt rigizi, dintr-un fel de plastic, si nu extrem de desi, asa cum vedem la rimelurile pentru volum.


Mai jos o sa vedeti cum arata pe genele mele. Tin sa precizez ca nu am folosit nimic inainte, nici primer de gene, nici clestisor de curbare. Culoarea este suficient de intensa si mi se pare ca intr-un singur strat arata foarte bine. Atunci cand port un machiaj minimal, fara fard sau creion la ochi, doar rimel, am impresia ca are cumva un efect de deschidere a ochiului (nu stiu daca asta are sens pentru voi, pentru mine are). Adica ochii par mai luminosi si mai jucausi :D
Inainte sa postez pozele, as vrea sa va cer scuze pentru sprancenele mele. Sunt in asteptarea unui tratament de smulgere.


Aplicat in doua straturi cam face genele sa se lipeasca intre ele si le incarca. Nu arata rau, dar nici nu mai are un efect natural, ci mai degraba dramatic. De asemenea, trebuie mare atentie la aplicare, genele trebuie pieptanate ca sa nu se stranga "manunchiuri".


Daca va doriti volum, eu zic ca nu e cea mai potrivita alegere, nu mi se pare ca are vreun efect in aceasta privinta. Ba din contra, lipind un pic genele, le face sa para un pic mai rare.
Cum vi se pare?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii