Preferatele lunii iulie

03 august

Luna iulie a fost mai speciala pentru mine. Am luat niste decizii importante pentru viitorul meu (suna prea pompos pentru cariera mea) si am fost in vacanta mult asteptata. Nu stiu daca din cauza ca a fost atat de plina pe planul personal, pe planul de make-up a fost mai saracuta.


- Desi nu obisnuiesc sa folosesc in mod constant apa termala, in noptile lungi si extrem de calduroase care au fost in Bucuresti, cea de la Ivatherm a prins tare bine. Cateva spray-uri pe fata si gat ma racoresc instant.
- Cand am pregatit valiza de produse pe care sa le iau in concediu, am renuntat la demachiantul de la Yes to Carrots care ocupa cam mult loc si am pus in geanta o mostra primita de la Estée Lauder  - Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser. Cand am folosit-o a fost o revelatie. Chiar am cochetat cu gandul sa o iau full-size, dar pretul de 125 lei m-a descurajat :)



- In materie de creme, Clinique Eyes Rich nu a fost o preferata pana acum, desi aproape am ajuns la fundul borcanelului. Totusi, dupa experienta cu crema de ochi UNA de la Ivatherm, m-am reintors cu placere la ea si am apreciat puterea ei de hidratare.
- Inainte sa plec in concediu am dat o tura pe la Sephora si am luat la reducere crema de corp Vanille crème brûlée. Despre lotiunea din aceeasi gama am vorbit aici. Din pacate nu miroase la fel de frumos si pregnant, dar la capitolul hidratare sta foarte bine.


La capitolul machiaj cuvintele cheie au fost natural si discret. Pentru ochi am folosit creionul maro Alverde, iar pentru gene, iubitul meu Lancôme – Hypnôse Drama.


- Pentru buze am folosit un gloss de la Maybelline, alternativ cu un ruj Kiko achizitionat in vacanta. Blushul crema de la NYX a fost perfect pentru un look natural, mai ales cand m-am bronzat un pic. Planuiesc sa imi mai iau cateva culori din aceasta gama.


Cam astea au fost produsele preferate. As mai putea adauga si crema de fata Ivatherm UNA, pe care am folosit-o zilnic, pana la tragicul accident care a lasat-o fara suflare. Tin sa mentionez ca gresia nu a patit nimic :)



Oricum, ma bucur ca aveam mai putin de un sfert din ea, poate doua degete, deci pierderea nu a fost foarte mare. Si cum s-a intamplat in vacanta, am fost zen.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii