Blush BHcosmetics - 10 color palette - review

09 august

Niciodata nu am fost o impatimita a blushurilor dar candva, intr-un moment suspendat in timp, anul trecut, am inceput sa ma interesez mai mult de ele si sa imi doresc sa experimentez cu mai multe culori, nu doar cu roz-ul cel cuminte. Asa ca, pe langa niste achizitii de la MUA, am decis sa cumpar BHcosmetics - 10 color palette, dupa ce am citit un review la A Beauty Tale.


Transportul a fost greoi, produsul a venit tocmai din State, dar nu am regretat ca l-am cumparat, deoarece culorile sunt foarte dragute. Despre carcasa nu am multe de zis. Imi place ca este rezistenta si slim. O strecor repede pe unde am nevoie, eu avand mari problema cu locul de depozitare. Cred ca am mult prea multe prostii :)
Asa cum ii spune si numele, paleta contine 10 culori. Din ele am cateva preferate si cateva pe care nu le-am folosit niciodata.


Pigmentarea este medie, iar blushurile, desi usor prafoase, se aplica bine. Imi place cum arata pe piele. Mai ales cele piersica si roz au un finish foarte natural, fiind mate. Se vede si in poza unde este blushul mai consumat :D Cateva au un pic de sclipici in ele si nu ma prea incanta.


Din pacate nu stau bine la capitolul rezistenta. Dupa cateva ore dispar ca si cand nu s-ar fi aflat niciodata la fata locului. Mai jos vedeti exact cum arata culorile pe piele.
Primul rand:



Al doilea rand:


Momentan am facut o pasiune pentru un blush NYX si le-am lasat pe acestea deoparte, dar cred ca o sa le alternez de acum incolo, mai ales cand o sa vina toamna. Mi se pare ca paleta are un pret bun pentru ce ofera si ca este o modalitate avantajoasa de a experimenta cat mai multe culori.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii