Sabon Bulgare de baie - Review

02 aprilie

Va povesteam intr-un post precedent cat de bucuroasa am fost sa folosesc voucherul de 50% de la Sabon. In acea incursiune m-am ales cu un scrub, un sapun si un bulgare de baie. Azi as vrea sa va spun proaspata mea impresie cu privire la bulgarele de baie, pe care l-am folosit chiar aseara. Trebuie sa recunosc ca am cam ezitat sa il folosesc pentru ca imi placea de el, asa de frumos impachetat J Nu stiu de ce, dar am simtit nevoia sa il pastrez o perioada, nu sa il consum la prima baie. Intr-un final astrele s-au aliniat si ieri am zis ca e timpul sa il incerc. Asa ca am pregatit baia frumos, dar nu inainte de a face si niste poze ...


Si un close-up pe eticheta.


La o prima impresie, cand am deschis ambalajul, mi s-a parut ca produsul e destul de mare cantitativ. Stiu ca cele de la Lush ofera posibilitatea sa le imparti in doua, insa acesta nu. M-a intrigat foarte mult bucatica colorata care se vedea in partea de sus, nu stiu de ce, dar am presupus ca e un burete sau ceva de genul, am aflat mai tarziu despre ce este vorba.


Dupa o sesiune foto lipsita de inhibitii in care a aparut imbracat si dezbracat, bulgarele a fost pozitionat in cada unde a inceput sa se dizolve instaneu, formand bule de aer. In baie s-a raspandit un miros placut de trandafiri, insa apa nu s-a colorat deloc. Din punct de vedere al aromoterapiei a fost ok, insa nu am vazut vreun efect asupra pielii. Sincer, mai hidratata parea atunci cand foloseam bilutele acelea cu ulei de la Bamboo de 1 ron sau 2 ron.


Dupa ce s-a consumat, am avut placuta surpriza sa vad ca acea bucatita colorata care ma intriga, era de fapt un boboc de trandafir uscat. 




Mi s-a parut un touch dragut care a dat senzatia de natural, asa cum vrea sa se promoveze Sabon desi, intre noi fie vorba, produsele lor nu sunt tocmai lipsite de parabeni. Dar, acesta anume are intr-adevar ingrediente naturale. 


Per total m-a bucurat experienta avuta, insa ar fi fost minunat daca ar fi avut si componenta de hidratare. Ce mi-a placut a fost ideea de indulgement, ca fac ceva dragut pentru mine, ca ma rasfat. Mi-ar mai placea sa incerc ceva de acest gen, insa depinde de cost. Pretul intreg pentru bulgarele de baie cu trandafir este de 18 lei, iar eu l-am cumparat la jumatate.

O saptamana cat mai frumoasa va doresc.

You Might Also Like

0 comentarii