NOTD Revlon Facete of Fuchsia

13 aprilie


Finally! It's mine, mine, all mine, muwhahaha JDa, este vorba despre faimoasa oja de la Revlon, Facete of Fuchsia. Cred ca in primul rand este atat de cunoscuta si prin prisma faptului ca nu se gaseste deloc. Timp de jumatate de an am cautat-o prin o groaza de magazine din Bucuresti si nimic. Dar zilele astea am reusit sa o gasesc la Kendra din Unirii (multumesc Cristinei pentru pont). Domnisoara de acolo mi-a spus ca este o editie limitata de Craciun, pe care nu or sa o mai reitereze. Acum au adus doar ce au mai gasit prin stocurile de afara, dar oricum mai ramasesera cateva bucati miercuri, cand am cumparat-o eu. Pretul a fost de 33 lei, destul de piperat dupa parerea mea, dar daca tot am cautat-o asa de mult timp am zis ca merita.

Dupa o introducere atat de lunga, cred ca e timpul sa va povestesc si despre ea...Ca baza am folosit o oja cyclam de la MAC, Cream Steamy. Trebuie sa recunosc ca m-am grabit si n-am incercat oja si singura pe unghii, prea eram nerabdatoare.


Vreau sa fiu sincera si sa va spun ca, la inceput, am fost un pic dezamagita.  Asta dupa ce am dat primul strat. Nu stiu de ce, dar mi s-a parut ca pe unghii culoarea e un pic prea cacanie (daca imi permiteti sa folosesc asemenea cuvinte J), iar partea de glitter destul de putina. Poate s-a intamplat asa si din cauza bazei date inainte, asta nu am de unde sa stiu neincercand-o si singura. Insa, dupa ce am dat si stratul numarul doi, totul s-a schimbat! Culoarea s-a intensificat, a devenit mai inchisa si a capatat dimensiune, adancime, ajutata si de sclipiciul care s-a dublat ca si cantitate. Las imaginile sa vorbeasca de la sine.


Ca si rezistenta e ok. Sunt deja in a doua zi si nu a sarit, parca doar la varful unghiilor s-a sters putin, dar asta si pentru ca nu le-am sigilat la sfarsit, dand cu oja si perpendicular pe ele. Daca aveti posibilitatea sa o cumparati, eu zic ca merita, chiar si cu pretul destul de marisor.

Va pup si va doresc o mini-vacanta frumoasa!

You Might Also Like

0 comentarii