Preferatele lunii martie

03 aprilie

Trebuie sa ma laud ca este prima postare de acest fel pe care o fac. Sa deschidem sampania, zic! :)
Asa...deci sa incepem. Acestea sunt preferatele mele din luna martie. Evident, mai folosesc si alte produse, dar cele de mai jos mi-au captat atentia in mod deosebit.



Exfoliantului de la Sabon i-am facut un review aici. In respectivul post ma intrebam daca produsul ar putea avea vreun efect si asupra firelor crescute sub piele. Dupa o folosire indelungata pot spune ca da, am impresia ca numarul firelor crescute aiurea a mai scazut.


Masca de par Macadamia am laudat-o indelungat aici. Iar despre BB Cream de la Skin79 am de spus numai lucruri bune. De cand mi-am cumparat-o am revenit foarte rar la fondul de ten. Are un finish extrem de natural, iar textura este una foarte placuta.


Am tot folosit in aceasta luna blush-ul de la MUA mai ales atunci cand am optat pentru un look natural, pentru ca da impresia de prospetime. In materie de rujuri, nu pot sa spun ca sunt extrem de dotata, tocmai pentru ca nu obisnuiesc sa le folosesc foarte mult. Insa rujul de la Avon - Can't resist coral mi se pare foarte frumos si usor de purtat. Voi reveni cu un reviw extrem de curand.


In ceea ce priveste machiajul ochilor, am folosit aproape zilnic rimelul Hypnôse Drama de la Lancôme si liquid liner-ul de la Urban Decay. Ca si concealer am folosit Collection 2000. Desi produsul este aproape nou (il am de o luna), nu pot sa nu observ in ce stare arata ambalajul. Si nu, nu a trecut prin al treilea razboi mondial :)
Pentru a aplica corectorul folosesc o pensula de la Sigma, Precision Tapered P86. Pensula nu este tocmai noua, insa am folosit-o intens cand am cumparat-o si apoi am uitat de ea. Luna aceasta am redescoperit-o.


Voi incheia apoteotic cu un produs de ingrijire a parului de la Sebastian - Potion 9 Lite. Il folosesc impreuna cu un heat protector inainte sa imi ondulez parul. Nu incarca deloc iar buclele tin mult mai mult, desi am un par foarte pisicos.


Cam atat pentru aceasta luna. Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii