Review Crema de maini - Nivea&Cosmetic Plant

09 aprilie

Nu stiu de ce, dar in aceasta perioada a anului simt nevoia sa ma dau cu crema de maini chiar mai des decat iarna. Am impresia ca pielea este mai uscata si trebuie hidratata intens. As mai vrea sa va spun ca o perioada indelungata am neglijat ingrijirea mainilor, in mare parte din lene, dar si pentru ca nu simteam nevoia. Insa cam de un an de zile m-am hotarat sa schimb asta, asa ca mi-am luat o crema pe care o tin la serviciu, pe birou, si una care sta acasa, pe noptiera. Astfel, avandu-le in fata tot timpul, le folosesc mult mai des.

Acestea fiind zise, m-am gandit ca ar fi momentul potrivit sa va arat ce creme de maini folosesc eu -  Nivea Q10 plus si una de la Cosmetic Plant cu ulei de catina si masline.




Si un close-up:

Cea de la Cosmetic Plant am cumparat-o atunci cand vuia internetul de aceste produse. Am luat-o de la DM si am dat 7-8 lei pe ea, cu gandul a de a o tine la birou. Sincer, la prima folosire nu mi-a placut deloc, pentru ca mi se pare cam grasa, densa si nu intra imediat in piele. Lasa o usoara pelicula pe maini, care pe mine ma cam deranjeaza. Asa ca, pentru o perioada de timp am dat-o deoparte. Dupa o vreme insa, mi-a venit ideea sa o folosesc in fiecare seara, inainte de culcare. Chiar daca este mai grasa, ma dau cu ea inainte sa ma bag in pat, asa ca nu exista riscul sa murdaresc diverse. In plus, peste noapte, are timp sa isi faca si efectul de hidratare.


Nivea Q10 am luat-o de la Carrefour si cred ca a fost cam 7 lei. Pur si simplu cautam o crema de maini pe care sa o folosesc ziua si aceasta mi-a facut cu ochiul. Mi-a placut si faptul ca scria pe ea anti-imbatranire :) Desi crema se anunta ca fiind pentru maini uscate, are o textura foarte ok, care nu este grasa deloc. Intra in piele imediat, asa ca este perfect sa o folosesc la birou, unde stau mereu cu mainile pe tastatura, telefon sau acte. Si ma dau cu ea de fiecare data cand imi simt un pic mainile mai uscate, pentru ca o am chiar in fata ochilor si nu mai am de ce sa imi gasesc scuze.


In pozele de mai jos se poate observa si textura celor doua creme. Cea alba este Nivea, iar cea galbuie este Cosmetic Plant.



Mi se pare ca aceasta combinatie – crema de seara mai grasa si crema de zi mai light – este foarte buna, astfel incat nu am probleme cu mainile uscate.

Va pup.

You Might Also Like

0 comentarii