Fond de ten Healthy Mix de la Bourjois - Review

17 aprilie

Prima oara cand am auzit „de bine” despre fondul de ten Healthy Mix de la Bourjois, a fost intr-unul dintre video-urile Lisei Eldrige. Si pentru ca o iubesc pe Lisa care a povestit atat de frumos de cum s-a uitat ea cu lupa magnifying la el si arata foarte natural pe piele, mi-am promis ca o sa il cumpar si eu. Dar cum lenea este mare si, in plus, am avut la dispozitie si un Revlon ColorStay (un fond de ten extrem de bun, de altfel), am tot amanat achizitionarea lui. Ce m-a convins a fost o reducere pe care am primit-o la Sephora, asa ca l-am luat la un pret de 50 de lei, fata de 60 si ceva, cat costa in realitate. Chiar in prag de cumparare, am inceput sa am indoieli daca sa iau Healthy Mix sau varianta Healthy Mix Serum. Insa, dupa un mic research pe net, m-am convins ca cel de-al doilea este potrivit pentru tenurile grase, pe cand eu am un ten spre uscat. 


Tot in acest periplu pe net am aflat si faptul ca acest fond de ten a fost votat drept produsul anului 2011,  in urma unui sondaj realizat pe 11.300 persoane. Destul de impresionant, zic eu.


Asa ca l-am cumparat si....a stat prin sertare vreo 2 saptamani inainte sa il incerc macar. Asta din cauza ca m-am indragostit de BB Cream si nu mi-a venit sa ma dau cu altceva. Dar intr-un final i-a venit si randul lui! Am luat nuanta 54, pentru ca asa mi s-a parut ca ar fi ok la raft. Intre timp am inceput si un tratament de exfoliere, asa ca mi s-a mai deschis pielea. De aceea nuanta e un pic de tot cam inchisa, insa nu foarte vizibil. Sunt convinsa ca 53 ar fi fost perfecta pentru mine. Oricum, in acesta perioada folosesc acest fond de ten amestecat cu BB Cream si mi se pare ca merg de minune impreuna. Dar l-am incercat si singur, asa ca va pot da un raport complet :)


In primul rand as vrea sa laud ambalajul. Imi place ca are pompita si este extrem de usor de folosit. Spre exemplu, cu ColorStay ma cam chinui din aceasta cauza. Ori pun prea mult pe mana, ori prea putin, tocmai pentru ca nu are nicio modalitate de dozare.


De asemenea, textura sa imi place foarte mult. Este light si nu incarca deloc tenul. Mi se pare un fond de ten fin, daca ar fi sa il descriu in cuvinte mari. Din punct de vedere acoperire, este spre mediu, iar mie imi place acest lucru, nefiind adepta fondurilor de ten cu acoperire mare. Am incercat sa il aplic si cu pensula si cu mana. A fost ok in ambele dati, dar parca cu mana am obtinut un finish mai natural.


Iata si ingredientele, un mix natural, asa cum arata si numele produsului. Pe site si pe ambalaj se lauda cu ingredientele principale, fiecare aducand beneficii tenului: caise – luminozitate, pepene – hidratare; mar – efect antioxidant si ghimbir – energie. Vreun efect hidratant eu nu am simtit, insa categoric confera luminozitate.



Ar mai fi de mentionat mirosul. Acest produs are un miros floral destul de puternic. Eu una il iubesc, dar ar putea fi o problema pentru persoanele cu tenul sensibil.

Per total, daca va doriti un fond de ten cu acoperire medie, cu finish natural si nu extrem de scump, recomand Bourjois Healthy Mix.


EDIT: am vazut ca multa lume cauta pretul. La Kendra (in Unirii) este de 72 Ron. La Dougles cred ca e cu 1-2 Ron mai mult.


Va pup!




You Might Also Like

0 comentarii