Preferatele lunii ianuarie

02 februarie

Marturisesc ca incepe sa ma apuce putin panica atunci cand ma gandesc ca am pe lista o multime de review-uri, insa nu si suficient timp. Cateodata ajung acasa atat de obosita, incat imi doresc doar sa stau cu laptopul sau o carte in brate. Iar weekendul este rezervat persoanelor dragi, asa ca parca nu mai apuc sa fac poze si sa scriu postari. Sper ca odata cu venirea primaverii sa se rezolve toate problemele.


Dar pana atunci, pentru ca a venit februarie, m-am descurcat si am reusit sa profit de o zi cu lumina buna, astfel incat sa va arat preferatele lunii.


Despre buretelul de la Real Techniques puteti citi aici. Ba mai mult, il puteti si castiga, asa ca va invit sa aflati mai multe.
In schimb, Super+ BB cream de la Skin79 si pudra Bourjois Silk Edition sunt new entries in rutina mea zilnica. Imi plac foarte mult deoarece au un finish natural si nu incarca deloc fata.


Am impresia ca eyeliner-ul de la Physicians Foruma e un fel de vampir al make-up-ului si o sa va si explic de ce. Aici i-am facut un review si ma declaram multumita, cu exceptia faptului ca tipul acesta de produs tinde sa nu mai functioneze dupa o vreme. Apoi am revenit cu un edit, in care explicam ca dupa ce l-am depozitat cu capacul in jos nu am mai avut probleme cu el. Asta pana cand, dupa un an si jumatate, a dat semne clare ca nu mai poate si l-am pensionat, insa am uitat sa il arunc. Ei bine, acum doua saptamani, l-am gasit printre creioane si, inainte sa scap de el, am facut o ultima incercare. Stiu ca este greu de crezut, insa functioneaza impecabil. Pur si simplu nu reusesc sa inteleg cum e posibil asa ceva. Si-a revenit din nou si traseaza linii perfecte si intense.
Rouge edition Velvet in nuanta Happy Nude Year de la Bourjois ramane rujul meu preferat si in aceasta luna, avand o culoare perfecta.
Maybellin The Eraser Eye este un concealer minunat, asa ca ma supara maxim faptul ca nu exista si la noi. Ma uit cu groaza cum se consuma si deja planuiesc sa il comand de pe ebay, tinand cont de faptul ca alta varianta nu exista.


De fiecare data cand intru la Wjcon nu ma indur sa plec cu mana goala. De aceasta data am ales o oja Sugar Effect nr 2 care mi s-a parut deosebita. Undeva prin telefon sunt ascunse niste poze cu o manichiura pe care trebuie sa o public neaparat pe blog.


Pentru ca este inca frig si gluga imi este prieten foarte bun, intotdeauna port in geanta samponul uscat de la Batiste, varianta mini. I-am dedicat o postare intreaga aici.

Si nu pot sa inchei postare fara sa va prezint ultima obsesie muzicala. Este deja pe repeat de jumatate de ora. Enjoy:

You Might Also Like

0 comentarii