Review: sampon uscat Batiste

12 august

Sunt fana a samponului uscat de la Batiste de mai bine de doi ani de zile, asa ca m-am bucurat enorm cand am aflat ca acest produs se gaseste acum si la noi, in magazinele Douglas. Probabil poza de mai jos va va convinge ca nu am exagerat cand am zis "fana".


Il detin in toate marimile si modelele posibile: monstruosul 400 ml, varianta decenta de 200 ml si micutul de poseta de 50 ml. Pe langa cele din colectia de mai jos, in trecut am mai folosit si variantele Cherry si Original.


De ce imi place asa de mult acest produs? Pentru ca isi face treaba foarte bine. Am mai avut experiente nu chiar la fel de fericite si cu alte sampoane uscate, insa acesta nu m-a dezamagit niciodata!
Cand il folosesc? Eu ma spal pe cap seara, inainte de culcare. Asta pentru ca imi place sa stau foarte mult in cada si sunt prea lenesa ca sa ma trezesc mai de dimineata. Apoi, a doua zi il coafez si plec in lume. Pentru ca am un par foarte pisicos, tinde sa se pleosteasca spre sfarsitul zilei, asa ca imi place sa am in geanta un micut Batiste (50 ml). Aplic doua trei fasuri si parul isi revine. De asemenea, chiar daca tin parul prins (urmatoarea zi, spre exemplu), tot imi place sa folosesc un pic de sampon uscat, pentru ca da volum si textura, iar coafura arata mai bine.


Cum functioneaza? Podoaba capilara isi pierde din volum si incepe sa arata urat din cauza uleiului secretat de glandele sebacee aflate la radacina. Samponul uscat absoarbe respectivul ulei, reimprospatand coafura.
Cum il folosesc? Agit bine tubul si distribui produsul la radacina (fac cam vreo patru cinci carari), de la o distanta de 10 centimetri. Astept cateva momente si incep sa masez scalpul, astfel incat pudra formata sa se distribuie uniform. Deoarece am fost "binecuvantata" (NOT) cu un fir subtire si, pe deasupra sunt si blonda, eu nu mai am nevoie sa ma si pieptan pentru a scapa de exces, insa sunt convinsa ca fetele mai norocoasa care au parul des au nevoie sa faca si asta. Ca sa nu mai vorbim de brunete...


Asa cum va spuneam, exista numeroase modele de Batiste, deci aveti de unde alege. Principalele deosebiri sunt mirosul (care poate fi fresh, floral, asemanator cu un parfum) si culoarea pudrei. Pentru ca multe lume se plangea de pudra alba care se formeaza la aplicare, cei de la Batiste au venit si cu versiunea pentru brunete si pentru blonde. Evident ca n-am incercat prima varianta, insa am inteles ca se cam transfera pe degete in cazul in care aveti obiceiul sa va treceti mainile prin par. In ceea ce il priveste pe cel pentru blonde, nu am putut rezista tentatiei de a-l cumpara. Mai jos aveti doua imagini, ca sa puteti vedea ce culoare are pudra (este vorba de un galben pui).


Ca sa fiu sincera, varianta pentru par blond imi place cel mai putin dintre toate cele folosite pana acum. Si asta se intampla din cauza mirosului, care este extrem de dulceag si ma cam deranjeaza. Si deoarece eu nu am probleme cu pudra alba, nu vad niciun beneficiu in a cumpara versiunea speciala pentru blonde, mai ales ca a fost si un pic mai scumpa. Pe locul intai as plasa Original scent, urmat de Cherry. La Original, mirosul nu este atat de pregnant si dispare destul de repede din par, iar la Cherry nu ma supara, tocmai pentru ca imi place respectivul parfum.


Cam astea au fost ideile mele despre samponul uscat de la Batiste. Voi folositi un astfel de produs? Daca nu, va recomand sa il incercati neaparat, pentru ca garantat va va schimba viata. Daca aveti intrebari, va raspund cu placere!

Va pup!

Later Edit preturi Douglas: 
13 lei 50 ml
27 lei 200 ml.

You Might Also Like

0 comentarii