Un pic de shopping nu strica niciodata....

11 februarie

Desi nu am planuit sa fac shopping in timpul reducerilor, iata ca am tras linie si am realizat ca am stans cateva lucruri dragute pe care ar fi si pacat sa nu vi le arat. Tin sa mentionez ca am inceput cumparaturile undeva prin decembrie, iar majoritatea hainelor au fost la reducere. 
De ceva vreme am descoperit ca imi place galbenul. Si verdele. Si deoarece garderoba mea cam duce lipsa acestor culori, am tot incercat sa gasesc ceva care sa mi se potriveasca. Am reusit doar pe jumatate, cu aceasta bluza tare draguta de la Pull&Bear.


Din acelasi magazin am plecat si cu o rochie neagra care, desi cam scurta, se asaza tare bine pe mine. O sa fie foarte potrivita peste o luna si ar merge si acum, insa parca nu as purta-o cu ghete joase, iar dimineata mereu gasesc un motiv ca sa nu port tocuri. Parca asa mi se intampla in fiecare iarna si abia cand iese soarele de primavara mi se face si mie pofta de incaltaminte mai fancy.


De la Stradivarius am achizitionat o rochie foarte vesela si frumoasa, potrivita atat pentru iarna, cat si primavara. Desi poate fi purtata si simplu, mie nu mi se potriveste croiala dreapta, asa ca o combin cu o curea, pentru a-mi sublinia talia.


Intr-una din serile in care mi-am dat intalnire cu prietenele la un local de pe strada Ion Campineanu, am descoperit un butique tare dragut de unde am plecat cu doua fuste la pret de una, deoarece aveau 50% reducere.


La Bershka am facut o super afacere cu fusta de mai jos si am luat-o la mirobolantul pret de 30 de lei. Desi materialul nu este foarte calitativ, cred ca va arata foarte frumos vara. 


Si pentru ca sunt mare fan curele, din acelasi magazin am ales trei modele.


Desi Zara este unul dintre brandurile mele preferate, parca tura asta de reduceri nu m-a multumit nimic. Ba nu am gasit masura mea, ba am gasit-o, dar produsul respectiv era agatat si patat. Totusi, am reusit sa cumpar o pereche de balerini. Desi nu sunt din piele, arata foarte bine si tot ce imi doresc este sa fie comozi si sa nu ma roada. O sa vad la primavara cum se comporta.


Cei de la Fashion House se lauda cu branduri renumite si reduceri nemaipomenite, dar sincer va spun ca eu am gasit ceva decent doar la Mango, chiar daca am fost de mai multe ori. De aceasta data am avut noroc cu o rochie de vara foarte finuta si frumoasa. Deja ma imaginez purtand-o in concediu.


Neasteptat, de la H&M mi-au placut foarte multe chestii, asa ca am plecat acasa cu trei dintre ele: o rochie, o fusta si o bluza, pe care le iubesc de nu mai pot.




Probabil ati observat ca in aceasta iarna m-au pasionat rochiile si fustele, majoritatea cu imprimeuri colorate si vesele. Nu stiu de ce, dar ma atrag foarte mult si cred ca sunt o schimbare placuta in garderoba mea dominata de negru, alb, bleumarin si marouri.

Voi ce bunatati ati gasit la reducerile din acest sezon?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii