Review: Clinique high impact mascara

19 februarie

Mi-am dat seama ca desi am incercat nenumarate rimeluri si le-am facut poze, nu m-am organizat ca sa le fac si review. Aici v-am aratat setul cumparat de la Clinique, iar dintre toate produsele, primul incercat a fost Clinique High impact mascara.


Varianta avuta de mine este una travel size, insa l-am folosit cateva luni bune. Periuta este medie ca marime si parca un pic old-style. Datorita perisorilor ei desi, nu ma murdaresc pe pleoape atunci cand folosesc aceasta mascara.


Formula este destul de cremoasa si imbraca frumos genele, facandu-le mai groase si alungindu-le putin. Deci principalul punct forte ar fi volumul. De asemenea, nu incarca, nu lipeste genele si nu lasa particule negre dupa cateva ore, asa cum mi s-a intamplat cu alte rimeluri..

rimel Clinique

Un punct slab, care poate avea legatura si cu sensibilitatea ochilor mei si nu cu produsul in sine este ca, daca cumva imi dau lacrimile (de la vant, de la prea mult ras sau din cauza unor drame persoanale - na, se mai intampla si din astea), atunci  rimelul se dilueaza, imi intra in ochi si ustura ingrozitor. Atat de ingrozitor, incat ochii imi devin rosii, iar rimelul curge si se intinde peste tot. Altfel, in conditii normale (care nu implica lacrimi), nu am avut nicio problema.

mascara Clinique

Per total, pot spune ca este un rimel care se asaza frumos pe gene. Totusi, nu simt nevoia sa il cumpar din nou si cred ca pot gasi ceva asemanator si in categoria drugstore ( Maybelline, L'Oreal etc).
Care este rimelul vostru preferat?

Va pup!

PS: Stiu ca am cam disparut de pe radar, insa am avut o saptamana foarte ocupata si probabil va continua tot asa o perioada.


Nu uitati si de giveaway-ul activ pe blog. Mai multe detalii aici:

"Real Techniques Miracle Complexion Sponge + GIVEAWAY!!!"

You Might Also Like

0 comentarii