Review: Real Techniques Miracle Complexion Sponge + GIVEAWAY!!!

22 ianuarie

Nebunia cu bureteii de machiaj a debutat acum cativa ani, odata cu aparitia Beauty        blender-ului. Acesta este considerat o minune care a revolutionat aplicarea machiajului, insa si pretul este pe masura. De aceea, mai multe firme au creat produse asemanatoare, dar la un cost redus. Si pentru ca eram curioasa si sunt multumita de pensulele Real Techniques, am decis sa cumpar Miracle Complexion Sponge, disponibil pe iherb.


Cand vine vorba de instrumente machiaj, recunosc ca trec prin "perioade". Mai exact, fac pasiune pentru o anumita pensula, pentru ca apoi, dupa cateva luni de folosire intensa sa revin la aplicarea fondului de ten cu mainile. Si, evident, am avut si perioada buretelului Real Techniques.
Miracle Complexion Sponge poate fi folosit atat uscat, cat si umezit, insa eu nu am incercat niciodata prima varianta. Imi place ca inainte sa ma machiez sa il trec pe sub jetul de apa si apoi sa il storc. Desi apa il face sa se expandeze un pic, parca tot absoarbe mai mult produs decat ar trebui. Dar chiar si cu acest inconvenient, beneficiul e clar: o piele mai frumoasa datorita efectului mult mai natural.


Practic, mi se pare ca acest buretel impinge produsul in piele (se recomanda aplicarea prin tapotare, nu intindere) si de aceea nu se mai vad urme ciudate si nu mai apare efectul de masca. In plus, forma deosebita ajuta deoarece, in functie de zona care are nevoie de fond de ten sau anticearcan, se poate folosi partea mai rotunjita sau cea unghiulara, iar fondul de ten se intinde mai bine


In ceea ce priveste rezistenta si calitatea, eu il am de ceva timp si inca nu s-a stricat. Nu mai arata chiar nou, dar asta si din cauza faptului ca se pateaza si este cam greu de curatat. Si ca sa fiu sigura ca nu ma lasa la greu, mi-am luat unul de back-up si am observat ca are textura diferita, fiind mult mai poros. Sper ca acest lucru sa nu ii afecteze calitatea si sa absoarba mai mult produs.
Oricum, de ceva vreme am intrat iar in "faza mainilor" si folosesc Miracle Complexion Sponge doar cand ies in oras si vreau un aspect mai aproape de perfectiune. De asemenea, depinde si de tipul de fond de ten folosit. Daca aplic unul cu acoperire mai mare, atunci buretelul e perfect, insa pentru BB cream nu ii prea vad rostul.


Ca sa inchei review-ul, nu imi pare deloc rau ca l-am cumparat si chiar cred este life changing cand este nevoie sa compun un look fara imperfectiuni. Tinand cont si de costul redus, cred ca raportul calitate pret este foarte bun. De aceea, am decis sa comand unul si pentru voi!

GIVEAWAY:


Pentru a alege castigatoarea, voi tine cont de comentarii. Mai exact, vor intra in tragerea la sorti persoanele care au comentant cel putin o data pe blogul Très Chic in perioada 01.01.2015 - 20.02.2015 (comentariile la articolul de fata se exclud). Evident, sansele cresc pentru cititoarele fidele, care comenteaza mai des.
Rugamintea mea ar mai fi sa participati doar daca aveti o adresa valabila din Romania. 
Si cam asta ar fi! Mult succes!

LATER EDIT: Castigatoarea este Nicoleta Alexandra! Felicitari! Te rog sa imi trimiti datele de contact, ca sa iti pot trimite pachetul. Chiar daca nu ati castigat de aceasta data, sa stiti ca mai pregatesc surprize pentru voi, cele care ma cititi!


Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii