Review: Gel-crema de dus Dove

13 ianuarie

Daca cititi blogul de mai mult timp, probabil stiti ca sunt o persoana extrem de lenesa in timpul liber. Am o placere deosebita sa stau sub o patura calduroasa si sa atipesc sau sa citesc o carte. Iar cand vine seara, numai gandul ca pot face o baie lunga ma relaxeaza. Ceea ce nu    v-am spus este ca si la dus stau la fel de mult timp. Nu stiu cum se face, dar in momentul acela al serii ma gandesc la toate problemele lumii si incep sa fac planuri pentru viitor.
Totusi, desi petrec atat de mult timp in baie, se intampla rar sa ma entuziasmez cand vine vorba de gelurile de dus. Singura pretentie pe care o am de la un astfel de produs este sa miroasa bine si sa nu imi usuce pielea.


Totusi, gelul de dus crema de la Dove chiar m-a impresionat si s-a regasit printre preferatele mele cateva luni la rand. Asa cum ii zice si numele, nu seamana deloc cu un gel de dus normal, tocmai datorita texturii extrem de cremoase. Simplul act de al aplica pe piele devine un ritual de masaj si un prilej de rasfat. Poate suna un pic pretentios, dar v-as recomanda sa il incercati macar o data, ca sa vedeti ce vreau sa spun. Nici nu mai vreau sa continui cu descrierea, deoarece simt ca o sa se asemene cu un pasaj din Fifty Shades of Grey.


Pe langa textura deosebita, acest gel de dus crema beneficiaza si de tehnologia Nutrium Moisture, care este marca inregistrata Dove. Practic, crema contine un amestec unic de lipide si glicerinta, agenti de hidratare identici cu cei proprii pielii. Astfel, in timpul dusului, nu numai ca vor forma o bariera care impiedica uscarea acesteia, dar vor si patrunde in piele pentru a o hidrata si repara.


Si chiar se simte diferenta. Stiti nevoia impetuoasa de a aplica o crema de corp imediat dupa dus? Dupa ce folosesc gelul de dus crema de la Dove nu o mai am. Evident, inca folosesc o lotiune de corp hidratanta inainte de culcare, dar daca sar o zi (doar v-am zis ca sunt lenesa) nu este o tragedie si nu ma transform peste noapte intr-un crocodil.


Prinsa in descrieri de senzatii aproape am uitat sa va vorbesc despre miros. Acesta este destul de puternic, insa proaspat, asa ca mie imi place. Cand fac dus, intreaga baie se parfumeaza. Si chiar si dupa ce ma sterg si ma strecor in halatul meu de baie roz si pufos, tot se mai simte mirosul.

Voi ati incercat acest produs? Va place la fel de mult ca si mie?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii