Review: La Roche Posay Cicaplast Mains

27 februarie

Am inceput sa testez crema de maini Cicaplast Mains de la La Roche-Posay inca din decembrie dar, asa cum v-am obisnuit, am vrut sa astept cateva luni inainte sa ii fac review.

Cicaplast Mains

Cicaplast Mains isi propune sa fie mai mult decat o crema de maini obisnuita, continand 4% Niacinamida (forma a vitaminei B3, care are rol in hidratarea si tonifierea pielii) si 30% Glicerina. Aceasta combinatie, la care se adauga si untul de shea, face ca noul produs La Roche-Posay sa calmeze, sa protejeze si sa repare mainile afectate. 

crema de maini buna

Deoarece nu ma omor cu treburile casnice si nici nu am o piele foarte uscata, ce imi doresc cel mai mult de la o crema de maini este sa hidrateze si sa nu lase o o pelicula uleioasa, mai ales ca obisnuiesc sa o folosesc cand ajung la birou, deci nu am timp sa astept o vesnicie pana cand intra in piele.
Cand am vazut prima data consistenta cremei Cicaplast, am fost sceptica, deoarece este densa, iar la intindere pare ca va ramane multa vreme la suprafata pielii, asa cum puteti vedea si in pozele facute. Insa, dupa o minima frecare, dispare imediat, fiind absorbita in totalitate. Inca nu imi dau seama cum este posibil acest lucru si ma mir de fiecare data, deoarece ochii imi spun ca ar fi trebuit sa aiba o textura onctuasa, dar de fapt este lejera spermite reluarea activitatilor imediat dupa aplicare.

crema de maini review

Si nu numai ca intra foarte repede in piele, dar si hidrateaza foarte bine si imi lasa mainile catifelate. Deoarece cand am fost ultima data la masaj mi s-a atras atentia ca am coatele cam uscate, acum fac efortul ca cel putin o data pe saptamana sa le bag si pe acestea in seama si, pentru ca imi este la indemana, folosesc tot Cicaplast si mi se pare ca se vede o diferenta notabila.


Ca sa fiu carcotasa, singura parte negativa ar fi lipsa parfumului (doar stiti ca eu sunt sclava ambalajelor si al mirosurilor), dar este de inteles tinand cont ca aceasta crema de maini a fost gandita special pentru pielea sensibila, deci nu are in compozitie potentiali iritanti. Si pentru ca isi face treaba foarte bine, pot trece cu usurinta cu vederea acest lucru.

Prin urmare, daca aveti nevoie de o crema care sa hidrateze, sa calmeze iritatiile si sa repare mainile, va recomand cu incredere La Roche Posay Cicaplast Mains. Este foarte buna!

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii