Preferatele lunii februarie

04 martie

Am asteptat martie cu sufletul la gura. Pentru ca mi-era dor de razele de soare si de voie-buna, de pantofi cu toc si trench-uri.


Desi nu am foarte multe preferate de aratat, cele care si-au facut loc pe lista mea sunt de mare incredere. Naked 3, cu subtonurile sale roz mi se pare perfecta pentru primavara si se potriveste la aproape orice.


Blush-ul Milani Luminoso este superb si vi l-am prezentat mai pe larg aici.
Despre produsul de bunze Rimel Apocalips v-am tot povestit. Nuanta Celestial e perfecta pentru mine.
Uneori prefer sa folosesc un tus bleumarine in loc de negru, pentru ca nu este atat de dur si complimenteaza frumos restul machiajului. Din pacate, cel de la Milani nu mai este in cea mai buna forma, asa ca am achizitionat unul de la Wjcon (Navy). Mi-ar fi placut sa fie un picut mai intens, dar ma descurc cu el si asa.


Am baza de machiaj L'Oreal Magic Perfecting Base de multa vreme, dar a stat nefolosita. Insa luna trecuta am inceput sa o aplic constiincios inainte de fondul de ten sau BB cream si chiar se vede o diferenta, deoarece machiajul dureaza mult mai mult.


Am devenit fan infocat apa micelara sau cleansing balm, asa ca nu prea ii dadeam sanse laptelui demachiant de la Ivatherm. Asta pana cand l-am incercat si am vazut cat de repede curata machiajul. Si-a facut loc repede printre preferate si planuiesc sa ii fac un review cat de curand.


Voi ce produse minune ati mai descoperit?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii