Preferatele lunii martie

30 martie

Deoarece in ultima luna am fost implicata in niste lucrari de renovare majore, produsele folosite in martie reflecta acest lucru.


Din cauza prafului, parul meu ajunsese sa fie foarte uscat, asa ca mi-am amintit ca am in stoc o masca Macadamia natural oil, luata acum ceva timp. De cand am inceput sa o folosesc, podoaba mea capilara arata total diferit. Puteti citi review aici.
Si daca a venit vorba despre par, vremea buna a adus cu ea si fuste asortate cu ciorapi transparenti. Prin urmare, epilatul trebuie sa fie la ordinea zile, iar crema de ras de la Alba Botanica e minunata. Am tot zis ca ii dedic o postare separata, deoarece chiar merita!


Si Multi-Performance Hydrating Cream de la Ivatherm statea in sertarul meu de vara trecuta. Deoarece am ramas fara crema de fata, am decis sa o incerc si am avut o surpriza extrem de placuta, pentru ca imi place foarte foarte mult. Initial am folosit-o ziua, dar acum am ramas cu ea seara, deoarece nu are SPF.


Pentru ca am tot purtat manusi din cauza renovarii, mainile mele nu erau in cea mai buna forma, asa ca a trebuit sa apelez la artileria grea. Am luat crema La Roche-Posay Cicaplas Mains de la birou si am adus-o acasa, astfel incat sa o folosesc in fiecare seara, imediat dupa dus. Va spun sincer ca doar asa am scapat de maini urate si crapate.
Balsamul de buze the la The Body Shop a facut parte dintr-un pachet primit de Craciun si nu prea ii dadeam sanse. Totusi, intr-o seara nu imi mai gaseam stick-ul Burt's Bees, asa ca a trebuit sa il deschid pe acesta. Este foarte hidratant si il aplic inainte sa ma culc.


Tenul meu arata in continuare surprinzator de bine, asa ca am luat o pauza prelungita de la fond de ten si folosesc Super BB Cream de la skin79. Are un finish foarte natural si cred ca o sa continui sa il utilizez pana cand voi prinde un pic de bronz.


Am descoperit si redescoperit cateva produse foarte interesante in luna martie si ma bucur. Voi aveti vreun produs minune pe care credeti ca ar trebui sa il incerc?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii