Corector Affinitone Maybelline - Review

25 mai


Zielele astea nu am prea avut parte de mult somn. Am fost implicata intr-un proiect foarte mare, care s-a finalizat ieri intr-un mod fericit. Pentru ca m-am trezit devreme si m-am culcat extrem de tarziu, tenul meu nu a fost foarte fericit, incepand cu ochii. Mai exact, cand se intampla asa, pielea din jurul ochilor se usuca, parca are o textura ca de hartie si, in plus, apar cearcanele. Daca prima problema am rezolvat-o cu o crema buna de ochi, pentru cea de-a doua am folosit un anticearcan.


Affinitone este un produs Maybelline,  care se regaseste in partea mai ieftina pe scara preturilor. Imi aduc aminte ca am dat pe el in jur de 20 de lei si l-am luat din Kendra, din Unirii. Eu am nuanta Sand (03).  


Dpdv ambalaj mi se pare foarte ok. Are un aplicator cu un fel de buretele in capat, pe care il folosesc doar sa aplic produsul pe fata. Apoi il intind cu degetele sau cu pensula.


Desi il am de ceva vreme, buretelul este ok si nu a suferit modificari.


In ceea ce priveste acoperirea, nu este foarte mare, ci mai degraba light, insa momentan, pentru mine, este suficient. Consistenta este cremoasa spre lichida, daca stau sa il compar cu Collection2000 (care de altfel are si o acoperire mai mare, tocmai din acest motiv, banuiesc eu). Mi se pare ca are un finish natural si nu incarca. De asemenea, nu mi se pare ca usuca pielea sau ca are vreun impact negativ asupra sa.


Mai jos am pus o serie de 3 poze: inainte, intermediar si dupa. In ultima este doar un strat de anticearca. Daca vreti o acoperire mai mare, sunt sigura ca mai multe straturi ar ajuta, insa eu nu consider ca e necesar. Mi se pare ca zona de sub ochi este si mai luminoasa dupa aplicarea Affinitone.

Inainte:

Cam cat pun. de regula de aici ce imi ramane pe degete aplic si la baza nasului.


Si final. Ca de fiecare data, mi se pare ca aparatul nu a surprins in intregime realitatea, dar e aproape de adevar.


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii